Inlägg från: Anonym (äcklig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (äcklig)

luktar ost under brösten!!

ursäkta att jag är så äcklig!! skäms verkligen!
    men jag måste bara fråga, jag har ganska hängiga bröst och under lunktar det nästan alltid ost och är blött. är det svamp? brukar bli rött och irriterat och kliar. har behandlat med pevaryl i omgångar men det kommer alltid tillbaka så fort jag slutar smörja. borde man gå till doktorn och kolla upp det??

• Svar på tråden luktar ost under brösten!!
  • Anonym (äcklig)

ja, jag tvättar och torkar torrt noga under brösten.

• Anonym (äcklig)

har haft kompresser förut, men de ramlade bara bort, hittade en i ena byxbenet en gång efter att jag vart på toan :P

• Anonym (äcklig)

Anonym (bönan) skrev 2009-06-05 23:19:44 följande:

Tejpa upp dem ovanför axlarna ett par dagar så du luftar ur ordentligt.
    haha nämen!! så hängiga är de inte :P
  • Anonym (äcklig)
    Grizelda skrev 2009-06-05 23:19:00 följande:
    Jag luktar aceton och gammal gubbe mellan brösten så fort jag svettas. Brukar använda vanligt kroppspuder för att huden ska hålla sig torr, för annars blir jag röd och irriterad. Har du stora besvär ska du nog gå till vårdcentralen, för det kan ju hända att du behöver något receptbelagt medel.
    så det kanske bara är det att jag blir svettig då?? kanske ska prova med vanligt puder först....
    har även haft en del besvär med underlivssvamp så jag funderar på om det är nåt man kan ha "i kroppen" som kan yttra sig på olika ställen eller så....
  • Anonym (äcklig)

ska nog överväga det där med ny bh....när jag tänker efter så sitter alla mina bhar som skit....

• Anonym (äcklig)

min mamma är uska så därför prova jag kompresserna bland det första jag gjorde, men efter att ena hamna på vift så strunta jag i det och sen våga jag inte berätta att jag har haft fortsatta besvär (började i januari)...

• Anonym (äcklig)

tack för alla tips!! har lagt dem på minnet och ska definitivt införskaffa ett par nya bhar (i absolut rätt storlek)
    tack!

• Anonym (äcklig)

Anonym (deo) skrev 2009-06-05 23:36:17 följande:

deo under tuttarna är bra!
    deo? men min hud är så skör där under så de vågar jag inte, de lär sviiiiida...
Svar på tråden luktar ost under brösten!!