Kärringmaffian del 13
Ja jösses, vad är det med oss.. Hur kunde vi missa att den gamla tråden skulle stängas.
Ja jösses, vad är det med oss.. Hur kunde vi missa att den gamla tråden skulle stängas.
Svalis-det är så härligt att läsa om eran familj... Paul är en väldigt engagerad pappa, även om han jobbar mycket o skämmer bort Trollet..
Sandra frågade i går varför jag gjorde barn med hennes pappa...
(frågan följde på en diskussion vi hade)
-För att det var så kul, svarade jag...
Hennes min var obetalbar
Det där var ett svar du inte ville höra eller hur-sa jag..
Hon höll med...
Hua-halloj alla som är i tråden o alla som har gått o lagt sig..
Min son skolkade i dag, så han fick följa med mig till stallet o slita.. Vi mockade ur Jettas box, o sedan skrubbade jag den med klorin... Det tog två timmar o jag blev så sur, för första gången så hade jag lyckats få till en perfekt permanentbädd o så måste jag slita upp den..*grrr*
Ett par timmar senare så var det dags att åka till stallet igen, denna gång med alla tjejerna, så var det kalkning, torvning, spåning o halmning som gällde..
Så jag har varit überduktig idag o min vackra häst var så nöjd så..
Nu sover barnen-äntligen-o jag fuskbakar. Köpte sockerkakspulver på Ica-med pepparkakssmak.. Man måste lämna fikabröd till fikat efter skolavslutningen..
Vad duktiga ungar ni har Moddis o Svalis.. Själv så skall jag piska Sandra till MVG i alla ämnen utom Gympa..