Inlägg från: Joujou89 |Visa alla inlägg
  • Joujou89

lära-känna-varandra-frågor!

I söndags morse när vi sjöng karaoke hos min kusin & jag försökte mig på en rap låt!

Vad är livsnjutning för dig?

• Joujou89

Adjektiv? haha. jag skriver & talar flytande svenska men tro mig, jag kan inget om gramatik. förklara så svarar jag gärna.

• Joujou89

Mysig, pratglad & envis

Vilka är dina sämsta sidor?

• Joujou89

Både ja & nej. Finns mycket jag önskade var bättre men man ska inte klaga för mycket i onödan.

Dricker du mycket kaffe?

• Joujou89

Gråa randiga med en vit fondvägg, dötrsit fast dem är 3 månader gamla bara, flyttar snart till en tvåa, då får vi tapetserat med bruna väggar istället & en vit fondvägg med mönster i, det ska bli kul!

vad är ditt bästa tips mot huvudvärk?

• Joujou89

Nej. Jag & min karl bråkade över något så otroligt löjligt så jag somnade inte förens halv fyra & är på jobbet nu (började nio) är helt slut!

Vad är viktigast i livet?

• Joujou89

Ett år & vi väntar vårat första barn.

Är du orolig att bli smittad av svin influensan?

• Joujou89

Nej herregud jag väger som en karl

Har du något bra tips på lunch?

• Joujou89

Blandning av modernt & varmt, pga att jag & min sambo har rättså olika smak.

Tvättar du fönstren ofta?

• Joujou89

Arab/italianokrull efter min far&mor :) det är charmigt

Kan du rapa på beställning?

• Joujou89

Att jag inte brydde mig om min utbildning i skolan. Då hade allt varit lite lättare nu

Vad är du mest stolt över på din kropp?

• Joujou89

Jag är supernervös, även fast det är 22 lååångaaa vecor kvar & magen inte ens börjat synas.

Hur var förlossningen, var det hemsk smärta? jag tål ingen smärta alls.

• Joujou89

oj glömde skriva en ny fråga HAHA

vad gör dig mest ledsen?

• Joujou89

Vet att jag var planerad dem ville ha en pojke & en flicka & det lyckades dem bra med när dem fick mig!

var/är dina/ditt barn planerade/planerat?

• Joujou89

Alltid mage innan jag blev gravid, nu är det obehagligt. Så nu blir det nog både rygg & sidan

Gillar du att lösa korsord?

• Joujou89

Nej usch jag trivs inte alls men det ger pengar & pengar behöver man. Efter 8 septmeber har jag inget mer jobb & då blir det jobbigt. Så hellre ett jobb jag inte gillar en inget jobb alls!

Har du släkt i något annat land?

Svar på tråden lära-känna-varandra-frågor!