Hamax sleepy?
Någon som har en sådan som kanske kan berätta om den
Är den ett bra köp?
Någon som har en sådan som kanske kan berätta om den
Är den ett bra köp?
Vad är det? / Nette
Det är en barnstol till cykel
förlåt att jag beskrev så dåligt
Är det en sån jag har kanske? där man kan skruva ner cykelsittsen till "liggläge"? Eller?
Japp
En sådan är det
Är den bra?
Vi har en sån! Vi har bara använt den 1 gång men tyckte att den var kanon. Tyvärr blev min sambos cykel stulen, och på den satt fästet till stolen så vi har inte hunnit använda den mer. Nu har vi köpt ett nytt fäste, väntar på att få pengar från försäkringsbolaget för cyklen så att vi kan köpa en ny och ge oss ut och cykla igen.
Gud .det verkar smidigt. Vad kostar en sån och var köper man den ??
Från vilken ålder kan man börja använda den???
Tror den kostar runt 800-1000:- En sådan får det bli
Jag tänker sätta Felix i den när han é ca. 6 mån, han é 4½ mån nu å rätt stadig, sitter inte själv än men det dröjer nog inte länge
Tror att vår kostade runt 600-700:-. Vi köpte den på Happyland i Sisjön i Göteborg.
Har kollat lite nu å det finns olika modeller...hm...ännu en djungel
Vi har som sagt en sådan, köpte den i en cykelaffär. Tycker nog att den är lite för dyr mot vad man får!!! Det är ganska lite men kan skruva ner den och vi behövde nog aldrig använda den men det beror nog mycket på hur mycket och hur långt man brukar cykla. / Nette
Jo det är klart
Det hade nog sett rätt roligt ut om man skulle kunna ha den i liggläge
Min son är nu snart 5 mån å jag tänkte börja cykla med honom runt 6 mån. förhoppningsvis så sitter han själv då men gör han inte det så kan det vara bra med en stol som man kan luta lite
Dessutom har jag ingen pakethållare på min cykel så det funkar bara med den
så en sån får det bli