• FlowerSmurfen

    HAR DU...?

    Har du...?

    Börja frågan med Har du...?

    Först frågan:

    Har du varit i Frankrike?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-07 17:23
    När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Har du...?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-09 11:26
    Man ska börja frågan med HAR DU...

  • Svar på tråden HAR DU...?
  • ninnanfff

    Nice :). Blaze next one fi mi man :)..

    Jag tänker helt ärligt inte i sådana banor. Eller på vad andra har för sig överhuvudtaget. Efter att jag ser att de kör bil och äter kött förstår jag redan vad det är för typ av personer. Dvs egoister. Jag vill inte slösa min tid med själviska människor som förstör för andra.

    Om någon skulle misslyckas med det som är bra skulle jag hjälpa den tills den lyckades. Men om någon försöker göra det som förstör, förklarar det varför han inte lyckas...

  • bastardized
    ninnanfff skrev 2015-09-19 00:11:45 följande:

    Nice :). Blaze next one fi mi man :)..

    Jag tänker helt ärligt inte i sådana banor. Eller på vad andra har för sig överhuvudtaget. Efter att jag ser att de kör bil och äter kött förstår jag redan vad det är för typ av personer. Dvs egoister. Jag vill inte slösa min tid med själviska människor som förstör för andra.

    Om någon skulle misslyckas med det som är bra skulle jag hjälpa den tills den lyckades. Men om någon försöker göra det som förstör, förklarar det varför han inte lyckas...


    Då skulle du hata mig, älskar att färdas runt i Amerikanska och allra helst ned-cabbade bilar tillverkade mellan 1932-1960 tillsammans med mina vänner, fast mitt intresse har inget att göra med att se ner på andra människor att göra utan är ett "måste" för att jag skall må bra. Jägare är jag åxxå.......


    Har du slagit någon på käften?


     

  • ninnanfff

    Ne jag kan inte hata, har bara kärlek i kroppen. Men varför gör du så mot allt liv som finns på jorden? Du tycker alltså om att köra runt i någon som kan döda andra och förorenar för alla, inklusive dig själv?

    Du skulle få sluta mig om du då aldrig skulle döda ett till djur. Jag har vart vegetarian i 9år, min syster har varit det i över 20... Så du skulle nog inte tycka om oss eftersom vi inte gillar att döda någon. Seriöst så ser inte jag någon skillnad på en varg, en ödla, en människa, en myra eller en hund. Alla har precis lika stor rätt att leva. Varför tycker du att du har rätt att besluta över någon annans liv?

    Ja, jag har slagit många i mina dar :P. Haha. Men jag har fått mer stryk själv.

    Har du haft sex med någon som är tio år äldre än dig?


    bastardized skrev 2015-09-19 00:18:38 följande:

    Då skulle du hata mig, älskar att färdas runt i Amerikanska och allra helst ned-cabbade bilar tillverkade mellan 1932-1960 tillsammans med mina vänner, fast mitt intresse har inget att göra med att se ner på andra människor att göra utan är ett "måste" för att jag skall må bra. Jägare är jag åxxå.......

    Har du slagit någon på käften?

     


  • bastardized
    ninnanfff skrev 2015-09-19 00:39:07 följande:

    Ne jag kan inte hata, har bara kärlek i kroppen. Men varför gör du så mot allt liv som finns på jorden? Du tycker alltså om att köra runt i någon som kan döda andra och förorenar för alla, inklusive dig själv?

    Du skulle få sluta mig om du då aldrig skulle döda ett till djur. Jag har vart vegetarian i 9år, min syster har varit det i över 20... Så du skulle nog inte tycka om oss eftersom vi inte gillar att döda någon. Seriöst så ser inte jag någon skillnad på en varg, en ödla, en människa, en myra eller en hund. Alla har precis lika stor rätt att leva. Varför tycker du att du har rätt att besluta över någon annans liv?

    Ja, jag har slagit många i mina dar :P. Haha. Men jag har fått mer stryk själv.

    Har du haft sex med någon som är tio år äldre än dig?


    Faktiskt även om du inte tror det känner även jag endast kärlek och i inget jag pysslar med finns en baktanke av ondska eller illvilja mot någon annan, lovar dig! Följ med en kväll i en bill full med underbara och snälla människor för dans och fest i en avsides folkpark-musiktillställning så får du se själv att vi faktiskt är lika snälla och goa samt vill lika väl som du, fast vi har olika intressen?


    Jag njuter inte av ha ett vildsvin i mitt kikarsikte, men jag vet hur illa det går och ser ut om stammen får växa utan kontroll, ser det varje dag på mina ägor. Men inte på någon punkt finns i mitt sinne att göra illa eller ont, bara det jag tror är rätt. 


    Ja det har jag, och även yngre...


    Har du en inneboende nyfikenhet i människor som inte lever och verkar som du?


     

  • Tonensu

    Jo men det måste jag ändå säga att jag har. Intressant att se andras mönster.

    Har du planer på att festa i helgen?

  • Teddis

    Ja :( men jag var ung!!! Karman slog till senare o nu har jag ondskan ur kroppen :P

    Var det romantiskt när du förlorade oskulden?

  • Tonensu
    Teddis skrev 2015-09-19 10:37:34 följande:

    Ja :( men jag var ung!!! Karman slog till senare o nu har jag ondskan ur kroppen :P

    Var det romantiskt när du förlorade oskulden?


    Du får nog omformulera frågan lite :)