• FlowerSmurfen

HAR DU...?

Har du...?

Börja frågan med Har du...?

Först frågan:

Har du varit i Frankrike?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-07 17:23
    När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Har du...?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-09 11:26
    Man ska börja frågan med HAR DU...

• Svar på tråden HAR DU...?
  • Tamla

Uppehåll nu, men regnet hänger i luften

Har du ordnat en möhippa någon gång?

• Tamla

Nej, inget viktigt iaf. Tändare och pennor sprider jag omkring mig hela tiden men de är ju ersättningsbara till en billig penning.

Har du gått i någon form av terapi någon gång?

• Skorpion76

Ja, jösses vad jag har gå i terapi och d¨har det mest handlat om samtalsterapi hos en psykolog. 
    Har du lätt för att få tuppjuck på alla mobiltelefoner?

Gold Pethead
  • Skorpion76
    Ja, jösses vad jag har gå i terapi och då har det mest handlat om samtalsterapi hos en psykolog. 
    Har du lätt för att få tuppjuck på alla mobiltelefoner?

Gold Pethead
  • Ikka

Nja, kan tycka att i sällskap med vänner och familj över en middag eller något som en gör tillsammans (umgås över något)  så kan jag ha svårt att se varför en del vuxna människor har svårt för att vara bara "här och nu" utan även sitter och pillar och skriver på sin telefon...eller vid hämtning/lämning av sitt barn på förskolan tycker jag inte mobilen hör hemma heller (finns många fler exempel).....men tuppjuck är nog fel ord, kan däremot tycka att det är trist att mobilen går före det sällskap en är i för stunden....

Har du gått mycket i dag?

• Tamla

Så där, några hundpromenader. Dessutom har jag cyklat ca 2 mil :)

Har du lätt för att se det goda hos andra människor?

• Skorpion76

Det beror på lite vem jag träffar, men man ska alltid tro det bästa om andra människor tills dess att motsatsen är bevissad. 
    Har du lyssnat på en föreläsning den senaste månaden?

Gold Pethead