• FlowerSmurfen

HAR DU...?

Har du...?

Börja frågan med Har du...?

Först frågan:

Har du varit i Frankrike?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-07 17:23
    När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Har du...?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-09 11:26
    Man ska börja frågan med HAR DU...

• Svar på tråden HAR DU...?
  • Karlfn

Ja - läsa något tungt, lyssna på ljudbok, gå upp och göra något och sedan "försöka på nytt från början"... (men vaken är jag ju själv ändå, så vet inte hur bra tipsen är...)

Har du sovmorgon imorgon?

• Arenaman

Nja- har förtroende arbetstid, men bör inte komma in senare än 9.

....tillfredsställt dig själv eller din partner sexuellt idag?

• Karlfn

Nej      (kanske är en väg till att somna också så småningom... :/  )

Har du haft din telefon avstängd i en hel vecka nån gång de senaste 10 åren?

• Henke94

Nej Hahahahahahahahahaha

Har du haft på dig underkläder mer än tre dagar i rad någon gång?

• Jag är bara jag

Har du träffat nån läkare som du blitt så besviken på att du i princip gråtit när du gått därifrån?

• Henke94

Nej, fy. Har alltid varit nöjd med mina läkare som jag har uppsökt.

Har du fått klagomål av en granne?

• Arenaman

Nej,
    Har du haft sex med någon och inte känt igen dem efteråt?

• Ikka

Ja, av två olika granngubbar på två ställen. I första lägenheten vid ett tillfälle, hade syskon och vänner på besök och det skrattades för högt - det var befogat....;)
    I andra lägenheten så var det en granngubbe under som kom upp i tid och otid och smög på vår våning och lyssnade - kunde öppna brevinkastet till och med - kikade ut på honom vid ett par tillfällen och hans märkliga smygande. Han ringde på och klagade på att det lät från vår TV vid nåt tillfälle fast när han lyssnade in i vår lägenhet hörde han den inte (nej, vi hade inte sänkt den, hade den redan så tyst att vi knappt själva hörde den). Han sa då att det då var nåt med hans tak/vårt golv och att vi fick sänka ändå - fastän han inte kunde höra vår TV alls när han klev in hos oss....som jag är glad att inte längre ha denna gubbe under oss längre....villaliv för life hoppas jag - har inte högre volym på TV:n numera heller dock...;) =P 

Har du flugit någonstans senaste veckan?