Inlägg från: KristenTjej84 |Visa alla inlägg
  • KristenTjej84

HAR DU...?

Nej, för jag har ingen sambo:) men tjafs är något alla relationer får härda ut ibland, så det är nog ingen fara så länge man lär sig att ta hänsyn till varandra och tänka på allt goda man kan ge för att relationen ska funka, istället för allt det man kräver av den andra..(fick detta ifrån en Derek Prince bok, God is a matchmaker).

Har du haft en nykter påsk?

• KristenTjej84

Japp:)
    har du besökt en kyrka nån gång?

• KristenTjej84

Nej, jag är allergisk mot hästar!
    Har du blivit vaccinerad mot svininfulensan?

• KristenTjej84

Nej har vare sig körkort eller bra lokalsinne:D kanske skulle hamna i Göteborg om jag försökte köra familjen till Dalarna..:D
    Har du någonsin funderat kring möjligheten till evigt liv?

• KristenTjej84
    Dandountiii skrev 2012-04-18 18:28:13 följande:
    nej

har du älgar  
    Nej, de får inte plats i mitt sovrum direkt..rolig fråga:D
    Har du ett rådjur?

• KristenTjej84

Japp det har jag, hemma har vi säkert 10 stycken:) kommer från en kristen familj, pingstvänner:)
    och en himla massa böcker till det som har med bibeln och Gud att göra, saker ur vardagen, Guds mirakler osv.
    En favorit är Heaven is for real av Colton Burpo.

Har du någonsin plankat och åkt fast?

• KristenTjej84

Nej, jag brukar nästan aldrig dricka, när jag gör det så dricker jag mig aldrig full;) behöver det inte då jag har Gud:)
    Har du någonsin tänkt på livet efter detta i evighetsperspektiv?

• KristenTjej84

Haha nej:) det faktumet att jag är kristen och klassad som "läskig fundis" kan ha med saken att göra:D
    inte för att jag saknar sådant, det klarar jag mig utan;)

Har du fött barn utan smärtlindring?

• KristenTjej84

Nej, skulle vilja ha ett par nya kortare byxor som är luftiga och passar sommaren.
    Har du haft en nykter midsommar?

• KristenTjej84
    Emelie 1987 skrev 2013-06-23 12:01:14 följande:
    (Ja, Liseberg är ju rätt häftigt och vad jag har hört ska det vara bland topp 10 i världen rent kvalitetsmässigt, men Grönan är ju så otroligt mycket mysigare)

Nej. Jag brukar alltid förlåta, däremot glömmer jag aldrig.

Har du något kul att göra idag? 
     Nej, inget speciellt. Hade varit kul om buss strejken lagt sig så man kom till sina favorit platser i Stockholm:P
     Har buss strejken påverkat dig? 
  • KristenTjej84

Nej.
    Har du någonsin tänkt på livet efter detta?

• KristenTjej84

Nej. inte på utsidan, var och såg den med min skolklass i högstadiet och hade lärt mig att dölja mina känslor.

Har du besökt en kyrka någon gång?

• KristenTjej84

Nej:) jag har aldrig varit någon Elizabeth Taylor Wannabe som har en massa smycken på sig vart man än går:)

Har du någonsin sett en tromb?

• KristenTjej84

Japp:) veckan efter änny trevligare då Mirakelfestivalen börjar i arkens församling.

Har du någonsin sett en kändis?

• KristenTjej84

Nej, har du någonsin besökt en kyrka?

• KristenTjej84

Nej, för mycket ockultism. Läser hellre Narnia och Sagan om ringen trilogin..
    Har du någonsin övernattat på hotell?

Svar på tråden HAR DU...?