• FlowerSmurfen

HAR DU...?

Har du...?

Börja frågan med Har du...?

Först frågan:

Har du varit i Frankrike?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-07 17:23
    När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Har du...?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-09 11:26
    Man ska börja frågan med HAR DU...

• Svar på tråden HAR DU...?
  • hallonmedkolasmak

Ja, jag tycker det är väldigt intressant och roligt. Förutom när det går för snabbt fram och hjärnan inte hänger med, men det brukar lösa sig genom att fråga igen/efter en föreläsning.

Har du din mormor/morfar/farmor/farfar vid liv?

• bastardized

Ja min farfar lever fortfarande 98-bast och en mycket stor förebild för mig. Rökt och krökat rätt hårt har han gjort igenom hela livet och alltid stått upp för sina åsikter även om han har riskerat obehag i olika former, en riktigt tuff jävel....

Har du ett nikotinberoende?

• hallonmedkolasmak

Nej, jag har inget nikotinberoende.

Har du för ovana att svära?

• bastardized

Ja jag svär nog för mycket vilket ibland inte passar in i de miljöer jag verkar i.

Har du besökt skärgården i sommar?

• hallonmedkolasmak

Japp

Har du ett sommarställe?

• hallonmedkolasmak

Nej

Har du varit på kinesiska muren?

• bastardized

Ja och det hoppas jag verkligen alla får möjlighet att uppleva. Man känner sig ganska liten i förhållande till dess uppkomst och storlek väl på plats.

Har du planerat middagen inför i morgon?

• hallonmedkolasmak
    bastardized skrev 2018-11-25 02:42:50 följande:

Ja och det hoppas jag verkligen alla får möjlighet att uppleva. Man känner sig ganska liten i förhållande till dess uppkomst och storlek väl på plats.

Har du planerat middagen inför i morgon?

Ja, visst gör man! Kinesiska muren är en väldigt mäktig upplevelse, har varit där tre gånger och åker gärna dit fler gånger.

Nej, ingen planerad middag för imorgon än.

Har du satt upp något mål för nästa år?
  • bastardized

Ja och jag skulle tråka ut dig om jag berätta vad dessa mål handlande om, lovar....

Har du paddlat kajak?