Pjur Superhero Delay Spray
Någon som har testat denna på killen och funkar den??
Någon som har testat denna på killen och funkar den??
Puff
har provat men de funkar så där..... 1-3 ggn funka de 4 ggn fick jag ont på ollonet av den 5 sved de som den så jag slutade med den
Aj, vill ju inte att det ska göra ont för honom.
o så svider de ett par 3 timmar efter att man ska kissa med så jag rekomenderar INTE detta spray
Då köper vi INTE den.
Finns det någon annan du kan rekomendera som funkar & som inte gör ont el svider?
varför inte försöka fördröja det mentalt/fysiskt?
Blir bättre resultat av det hela då det är ett ständigt resultat och man behöver inte fippla med krämer, samt att killen kan få en sjudundrande orgasm när han väl "får" komma istället
Anonym (hmm) skrev 2009-06-12 20:56:02 följande:
Har det inte funkat på 10 år så vill man testa något annat.
Killen hinner mer än ut å in ex 3 gånger sen är det klart. Då ligger man där kåt som fan & bara jaha så vart det där ja.
Han har tömt ibland innan & då men ytterst sällan har det funkat bättre.
Den enda gången som han verkligen kan det är när han är full. Men det ska ju inte behövas varje gång man ska pippa.
På apoteket finns salvan Xylocain som är receptfri. Den har en lokalbedövande effekt på huden.
Smörj in ollonet med krämen, efter 5-10 minuter är känseln mer eller mindre bedövad beroende på hur mycket salva som har använts. Ni lär er snabbt hur mycket salva som passar era behov.
För min del brukar jag komma rätt fort, men med hjälp av denna salva kan jag hålla på i 20-30 minuter. Även om känseln är bedövad så känns det fortfarande tillräckligt mycket för att det ska vara skönt och när orgasmen kommer så kommer den ordentligt.
I början överdoserade jag vid ett tillfälle, då tröt orken innan jag nådde orgasm. Min fru kom däremot flera gånger så helt misslyckat var det inte
Vi använder den ibland när vi är sugna på att hålla på extra länge. Sätter då på en kondom för att inte hennes känsel ska bli bedövad. Men nu har jag läst att det ska gå bra att torka bort salvan efter att bedövningen kickat in, och då kan man strunta i kondomen. Men det har vi inte provat än.
Den är ofarlig att använda till detta, källa:
www.1177.se/Stockholm/Fraga-1177se/Fragor/Ar-det-skadligt-att-anvanda-bedovningssalvor-mot-tidig-utlosning/
Kan rekommendera stud enda vi har testat men hjälper helt klart
http://www.box2you.se/product_info.php?cPath=60&products_id=360