• HW06

Planerar nr 2, Vill ha tätt mellan barnen - 4

Hej!

Här fortsätter vi prata om allt och inget om vår bebisverkstad och våra graviditeter, några har ju redan blivit gravida och några kämpar fortfarande vidare, och vi har ju alla vårt mål att bli gravida och få våra barn tätt, och med tätt menar jag max 2 år mellan .

Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m42107276.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-09 17:57
    BIM-listan: www.familjeliv.se/Forum-11-235/m39115625.html
    Jag älskar er min familj. W och H är mitt allt.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-17 07:57
    Nya BIM-tråden

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m42381983.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-29 10:17
    Ny List-tråd, döper om den då de flesta är inne på väntar bebis och får bebis nu, så inte kan den heta BIM-tråd längre

www.familjeliv.se/Forum-11-238/m45941378.html
  • Svar på tråden Planerar nr 2, Vill ha tätt mellan barnen - 4
  • Cara Mia

Jag tänkte väl att det var ovanligt tyst i tråden

Phu, nu är min sista jobbhelg slut inför sommaren. Jobbar bara två dagar till sen är jag ledig till mitten av aug UNDERBART!!!

Sen behöver jag förhoppningsvis bara jobba till dec för då tänkte jag gå på hp Om räkan nu vill stanna!

Hur har ni det??

• HW06
    Cara Mia skrev 2009-06-07 21:01:24 följande:
    Jag tänkte väl att det var ovanligt tyst i tråden Phu, nu är min sista jobbhelg slut inför sommaren. Jobbar bara två dagar till sen är jag ledig till mitten av aug UNDERBART!!!Sen behöver jag förhoppningsvis bara jobba till dec för då tänkte jag gå på hp Om räkan nu vill stanna!Hur har ni det??
    Underbart, var ute och festade i Fredags och det behövde jag verkligen
    Ska ut på Lördag med, bäst att passa på innan en ny grav hihi
    Kände mig lite som tonåring på nytt då de jag var ute med var 4-6 år yngre än mig, men kul var det
  • Bebismamma

åh ja som e så aktiv=)hoppas alla mår bra=)

• MissSindra

*stora applåder till HW06* bra gjort med ny tråd har leta som bara den sista dagarna :D.

Här är det förhoppningsvis ägglossning de närmaste dagarna så hoppas att ja snart få vara med och vänta en liten...Känner mig konstigt nog positiv denna månad redan...

• Dancia

Hej! Tack HWO6 för att du skapade en ny tråd och tog sig tid att informera oss . Härligt att få tid att festa lite, det gör du rätt i .

Miss sindra: Jag håller tummarna för dig denna månaden!

• Miss JH

Hej tjejer!

Nu är jag tillbaka. Legat inne sen i onsdags, för bebben ville ut. Men nu har de kunnat stoppa upp det så pass så att jag får vara hemma och vila istället. Så skönt. Har varit en pärs att vara utan mina barn och sambo, även om de varit och hälsat på mej varje dag. Ska nu gå på Bricanyl 3 ggr om dagen, högsta dosen och åka in så fort jag känner att det börjar dra igång igen.

Härligt HW06 att du håller igång våra trådar. Eloge till dej!

• Dancia
    Miss JH skrev 2009-06-08 14:49:29 följande:
    Hej tjejer!Nu är jag tillbaka. Legat inne sen i onsdags, för bebben ville ut. Men nu har de kunnat stoppa upp det så pass så att jag får vara hemma och vila istället. Så skönt. Har varit en pärs att vara utan mina barn och sambo, även om de varit och hälsat på mej varje dag. Ska nu gå på Bricanyl 3 ggr om dagen, högsta dosen och åka in så fort jag känner att det börjar dra igång igen.Härligt HW06 att du håller igång våra trådar. Eloge till dej!
    Ojjojoj, skönt att de lyckades stanna av det, men jobbigt att behöva ta så mycket bricanyl . Ta nu det riktigt lugnt så bebben kan stanna iaf några dagar till!
Svar på tråden Planerar nr 2, Vill ha tätt mellan barnen - 4