• Anonym (nybörjare:P)

Hur använder ni dildon tillsammans med era pojkvänner?

Jag ahr aldrig varit någon som lixom känt att jag behövt en dildo.. Men igår när ja å min pojkvän låg å myste i soffan, kåta som vi var så sa han de att vi kanske ska skaffa en dildo.. visste inte om han menade allvar, för ja har velat ha en länge men vet inte har väl känt mig dum att inte min pojkvän skulle räcka till:P

HUr använder ni den? som förspel eller?

• Svar på tråden Hur använder ni dildon tillsammans med era pojkvänner?
  • Anonym (MG)

Jag har svårt att komma utan en vibrator som stimulerar klitoris under samlaget. Så jag har dildon till att stimulera samtidigt som han är inne i mig.

• Anonym (nybörjare:P)

Hehe okej. jo jag har också svårt att komma av bara vanligt sex.. men därimot kommer ja under oralsex.. UNDERBART:)

• Anonym (Kille)

Jag o min fru använder våran dildo lite olika...

1. vanligast e vid samlag, typ bakifrån. så har hon den som klitorisstimulerare samtidigt som jag knullar henne bakifrån. Orgasmgaranti!!

2. vid förspelet, jag slickar henne och använder dildon som klitorisstimulerare eller kör in den samtidigt som jag slickar/suger klittan... Mmmm

3. Vi har några gånger använt dildos för dubbelpenetrering.. Antingen har jag varit i analen eller fittan o dildosen i det andra hålet... Mmmmmm händer inte sååå ofta dock..

4. frugan använder den som vibrator på min pung eller kukroten vid oralsex. men även vid samlag... Mmmm en höjdare tycker jag som kille,,,

Lek o njut... hitta egna användningsområden ni gillar...

• Kallemannen

Anonym (Kille) skrev 2009-06-08 11:00:37 följande:

Jag o min fru använder våran dildo lite olika...1. vanligast e vid samlag, typ bakifrån. så har hon den som klitorisstimulerare samtidigt som jag knullar henne bakifrån. Orgasmgaranti!!2. vid förspelet, jag slickar henne och använder dildon som klitorisstimulerare eller kör in den samtidigt som jag slickar/suger klittan... Mmmm3. Vi har några gånger använt dildos för dubbelpenetrering.. Antingen har jag varit i analen eller fittan o dildosen i det andra hålet... Mmmmmm händer inte sååå ofta dock..4. frugan använder den som vibrator på min pung eller kukroten vid oralsex. men även vid samlag... Mmmm en höjdare tycker jag som kille,,,Lek o njut... hitta egna användningsområden ni gillar...
    Vi gör på samma sätt under samlaget.
    Har du aldrig provat att hon sätter den vibrerande dildon mot ollonet, det gör att du går en grym orgasm!
  • Anonym (Kille)

Hmmm 187 besök,,, men bara 3 inlägg....

Söker ni bara insperation eller använder ni inte dildos ihop??

Lämna gärna era sexiga handhavande med dildosen.. hur gör ni eller hur vill ni göra??

Hjälp till nu,,, Tjuvläs inte bara.... :)

• Anonym (like it)

Vi använder dildo både som extra stimulans när han slickar mig, och även som stimulans för honom mot hans pung.
    Men skönast av allt är att ha både kuk och en starkt vibrerande dildo inne i musen, (samma hål alltså *L*). Det är skönt för båda, gryyyymt skönt. Sen har vi kulor oxå, eller bollar kanske det kallas. Dom är ca 4,5 cm i diameter. Att ha dom inne samtidigt som han för in sin är oxå det otroligt skönt.
    En butplugg är inte heller så dumt att anv när man har sex..

• Anonym

Anonym (like it) skrev 2009-06-08 19:09:35 följande:

Vi använder dildo både som extra stimulans när han slickar mig, och även som stimulans för honom mot hans pung. Men skönast av allt är att ha både kuk och en starkt vibrerande dildo inne i musen, (samma hål alltså *L*). Det är skönt för båda, gryyyymt skönt. Sen har vi kulor oxå, eller bollar kanske det kallas. Dom är ca 4,5 cm i diameter. Att ha dom inne samtidigt som han för in sin är oxå det otroligt skönt. En butplugg är inte heller så dumt att anv när man har sex..
    Shit! Min karl är välutrustad, skulle ALDRIG få in en dildo samtidigt, trots tre barn... HUR GÖR NI?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-06-08 19:53:15 följande:
    Anonym (like it) skrev 2009-06-08 19:09:35 följande:
    Shit! Min karl är välutrustad, skulle ALDRIG få in en dildo samtidigt, trots tre barn... HUR GÖR NI?
    Allt går.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-06-08 20:06:32 följande:
    Bara köra in sakerna.
    Men alltså, enbart han är ibland nästan för stor för mig... Det ska ju vara skönt också? Men blev sugen på att testa...
Svar på tråden Hur använder ni dildon tillsammans med era pojkvänner?