Han kanske inte har märkt intresset just då från din sida och vill inte pressa. Eller också har han större sexbehov. Han föredrar antagligen att vara med dig, men det kanske inte är alltid det passar (tid, barn, stress, hushållssysslor osv). Min man gör det också, och jag kom på honom med att ha tittat på porr när jag var höggravid....då tog jag väldigt illa upp!! Hur jag "straffade" honom? Jag tvingade honom att dela det med mig, porren alltså. Jag sa "om det nu är så vanligt bland er killar, och alla gör det som du säger, varför döljer du det för mig?" Så tog jag med honom i bilen och åkte till närmaste sex-butik och köpte porr. Och han skämdes så in i hundan till en början, men sen "glömde" han det o vi hade en vild stund framför porren i TV-soffan....sen dess brukar jag fråga honom om han "slätat av sig själv" på sistone, och han svarar alltid om, när och var...haha, kanske är vi som är patetiska, men jag konfronterade honom iaf med det och det funkar för oss båda....nu har vi en väldigt sund och avslappnad inställning till både porr och onani...