hej ts
samma har , han runkar morgon o kvall o jag ar valdigt sexuell o garna har sex ofta snabbis o allt sa lange man har sex o de ar skont , men han valjer att runka heller, det ar inte sa att jag vager mycket eller ar osexig ser exakt ut som nar han traffade mig forsta gangen , forst nar jag markte detta med runkandet heller an sex trode jag han va bog eller bs eftersom ingen kille har nagonsin lagt sig bredvid mig o heller runkat sarskild utan att ta pa mig , men sen borjade jag tro att det va fel pa mig att jag inte tande han o sa vidare sa jag valde att runka han eller suga for att han ska kanske da vilja ha sex men nopps han ville bara njuta av det skona utan att ha sex eller gora nagot for mig , efter ett tag fattade jag vad som verkligen lag bakom detta LATHET han ar for lat for sex TRODDE ALDRIG DET FANNS SANA MAN men men jag tycks ha hittat en *tyvarr*
undertiden jag fick fram att han rent av ar lat hade jag pratat med han om det ett antal ganger ( varfor han ej vill ha sex med mig ) o som svar fick jag en helvetes manga ursakter o en av dom va att jag ej hade premetivmedel , dock visste jag att det som allt annat var en dalig ursakt da jag ej haft det under hela tiden vi vart gifta o vi kort avbruttet utan problem hur som helst for att bevisa detta till mig sjalv kopte jag prementivmedel sant man trycker in i slidan innan man har sex ( innan jag kopte det sa jag till han alskling du vet att om du anda inte tanker ha sex med mig sa ar detta onodig att kopa va SVAR fick jag : klar vi har sex nar du har fatt prementivmedel .
Visst visst jag har fatt prementivmedelet nu o har den hemma fast jag har inte behovt oppna forpakningen Ooo va chockad jag ar pg det NOT
det va ju det jag visste .
jag gar pa trapi o passade pa att prata om det o min psykolog sa direkt detta ar nagot han behover soka hjalp for problemet sitter i han o inte i dig sa hon , att runka sa ofta istallet for att ha sex med sin tjej / fru ar inte normalt , sarskild nar frugan ar villig o fin.
sen dess jag fattade var felet ligger har jag slutat ta at mig , visst kramar jag o pussa han visar att jag vill vara han nara o lite kathet (lite) men jag har sagt till han att det ar EJ OKEJ LANGRE ATT RUNKA BREDVID MIG I SANGEN inte sa lange vi inte har sex ( jag vill ej behova se han runka eller veta att han gor det ( blir ju bara arg da)