• Anonym

Runkande partner

Brukar era partner runka i duschen "i smyg" när ni är hemma? Har upptäckt att min sambo gör det. Han får gärna runka men när han runkar i smyg i duschen när jag är hemma så kan jag inte låta bli att leta fel på mig själv. Varför skulle han annars välja att runka framför att göra det "på riktigt"? *suck*

• Svar på tråden Runkande partner
  • Anonym (Oj)

Nu har jag fått svar från smbon, lyder:
    I vissa fall kan det bero på ett glest sexliv. MEN, sen, så har det ena inget med det andra att göra. Att han runkar i duschen innerbär inte att han inte tänder på dig etc; utan att det helt enkelt är skönt.
    Som sagt, det ena har inget med det andra att göra.

Där ser vi, manligt/kvinnligt tänkande.
    Hoppas det svaret hjälpte!
    *kram*

• Danbala

Good News:

Det är ju super när ens kille gör så! Ibland, i alla fall.

(Omväxling förnöjer.)

• Good News

Danbala,

Jag håller med, överraskningar är kul och en snabbis då och då är kanon!

• Anonym (=()

hej ts

samma har , han runkar morgon o kvall o jag ar valdigt sexuell o garna har sex ofta snabbis o allt sa lange man har sex o de ar skont , men han valjer att runka heller, det ar inte sa att jag vager mycket eller ar osexig ser exakt ut som nar han traffade mig forsta gangen , forst nar jag markte detta med runkandet heller an sex trode jag han va bog eller bs eftersom ingen kille har nagonsin lagt sig bredvid mig o heller runkat sarskild utan att ta pa mig , men sen borjade jag tro att det va fel pa mig att jag inte tande han o sa vidare sa jag valde att runka han eller suga for att han ska kanske da vilja ha sex men nopps han ville bara njuta av det skona utan att ha sex eller gora nagot for mig , efter ett tag fattade jag vad som verkligen lag bakom detta LATHET han ar for lat for sex TRODDE ALDRIG DET FANNS SANA MAN men men jag tycks ha hittat en *tyvarr*

undertiden jag fick fram att han rent av ar lat hade jag pratat med han om det ett antal ganger ( varfor han ej vill ha sex med mig ) o som svar fick jag en helvetes manga ursakter o en av dom va att jag ej hade premetivmedel , dock visste jag att det som allt annat var en dalig ursakt da jag ej haft det under hela tiden vi vart gifta o vi kort avbruttet utan problem hur som helst for att bevisa detta till mig sjalv kopte jag prementivmedel sant man trycker in i slidan innan man har sex ( innan jag kopte det sa jag till han alskling du vet att om du anda inte tanker ha sex med mig sa ar detta onodig att kopa va SVAR fick jag : klar vi har sex nar du har fatt prementivmedel .

Visst visst jag har fatt prementivmedelet nu o har den hemma fast jag har inte behovt oppna forpakningen Ooo va chockad jag ar pg det NOT det va ju det jag visste .

jag gar pa trapi o passade pa att prata om det o min psykolog sa direkt detta ar nagot han behover soka hjalp for problemet sitter i han o inte i dig sa hon , att runka sa ofta istallet for att ha sex med sin tjej / fru ar inte normalt , sarskild nar frugan ar villig o fin.

sen dess jag fattade var felet ligger har jag slutat ta at mig , visst kramar jag o pussa han visar att jag vill vara han nara o lite kathet (lite) men jag har sagt till han att det ar EJ OKEJ LANGRE ATT RUNKA BREDVID MIG I SANGEN inte sa lange vi inte har sex ( jag vill ej behova se han runka eller veta att han gor det ( blir ju bara arg da)

• Peda

TS: äh! Sluta nu Ibland vill man ju vara ensam. Vill du inte dej själv nån gång??
    Kram

• Anonym (lycklig)

men alla runkar/onanerar väl mer eller mindre, det behöver väl inte betyda att det är något fel på dig... jag och min sambo onanerar i snitt 2 ggr per vecka beroende på hur vi jobbar samtidigt som vi har ett helt underbart sexliv...=)

• Lola Jämtland

Det förutsätter jag att han gör för skulle han aldrig runka skulle jag bli fundersam....Onanerar gör ju de flesta människor, män som kvinnor......

• wellah

behöver ju som sagt inte va i smyg.... endel onanerar i duschen killar som tjejer.... ska man behöva säga varje gång man ska duscha att "nu går jag i duschen och du, jag kanske onanerar lite också" *hihi* för mig är onani inget som har direkt med mitt sexuella samliv med min partner att göra....

• Ihlse

Spekulera inte så mycket mer i det, låt honom runka i duschen om han tycker att det är skönt. Att han gör det där betyder att han vill vara ifred.

"Fixar" inte du det själv någon gång? Bara för att du fixar till en egen snabbis betyder ju inte att du finner honom oattraktiv, eller hur?

Det är med all säkerhet inte så att han tycker att du inte duger, han värnar bara om sitt privata sexliv.

• Anonym (glad)

Jag tycker att det är hur sexigt som helst när min sambo runkar vare sig han gör det så jag ser eller inte. När vi är ifrån varann brukar vi prata mycket om var och ens onani och det är riktigt eggande!
    Jag ser det mer som att han mår bra och att han kanske blir tänd av att ha mig i sitt liv.

Fram för mer onani ute i stugorna! Det utesluter inte ett bra sexliv med din partner, det främjar det!

• Anonym (Gravidkåt)

Jag onanerar varje dag nu när jag är gravid, är småkåt mest hela tiden och han är ju inte altid här... eller orkar/har lust. Dessutom är det inte als samma sak, har alltid onanerat, oavset hur mitt sexliv är, ibland bara för att stressa av. Håler med ovanstående, mer onani åt folket!

• Mamma 82

Mitt ex är en riktig kåtis.. han lekte med sej själv mellan 1-3 ggr om dan förr (vet inte hur han är nu) Han gjorde det även när ja va hemma o så. men han gjorde det mycket med sej själv för att han inte skulle behöva "slita" ut mej så att säga.. Skulle nog inte palla att ha sex så många ggr varje dag :S (när vi va "yngre" gjorde man ju det, hehe!) men inte nu förtiden..

Prata med han o fråga varför han hellre gör det för sej själv o inte me dej, så att säga..

(har inte läst hela tråden, så ja vet ine om du kanske redan frågat han)

• Mamma 82

Anonym (=() :

Men gud! Stackars dej ärligt talat!!!

Mitt ex lekte mycket me sej själv men han gjorde det aldrig när ja såg lr brevid mej i sängen.. ärligt talat tycker ja det är respektlöst mot dej.. o förstår mycket väl varför du är arg o ledsen på han..Vill man inte ha sex men måste leka med sej själv går man väl för f*n in på toan.. (ursäkta språket)
    Va ego ärligt talat..
    Tycker sk*t synd om dej!!

Kram Veronika

• Mamma 82

TS:

Tänk så här annars.. Bättre han leker med sej själv än att han är otrogen

• adrenalin

Han kanske bara vill va för sig själv ett tag å orkar inte me smek å pill?
    Jag förstår att du börjar fundera, det skulle jag också göra, även fast jag vet att det är totalt onödigt. Jag själv gör så ibland i smyg eftersom jag bara vill ha lite snabb njutning och inte värsta gympapasset. För det orkar jag helt enkelt inte ibland.

• HellaD

Om ni inte har ett fungerande sexliv så är det konstigt att han runkar i smyg..
    Fråga honom rätt ut.
    Det är säkert inget han själv har tänkt på, men låt honom få veta att det sårar dig!
    Lycka till =)

• Mirimaxx

Min sambo gör det både när jag är hemma och inte...tycker själv att det inte gör mig något eftersom vi tillsammans har ett fungerande sexliv... Men det är ju olika hur man känner, men för mig låter det ganska normalt.

• Anonym (me 2)

Min man gör det.. men inte "i smyg"... alltså, han döljer inte det OM jag skulle fråga.. Han ser det som "ett avkopplande" (en snabb avkopplande orgasm).. om han haft en jobbig dag eller så.. eller om han blir helt enkelt sugen o jag inte är hemma... Om han däremot gör det för att han inte orkar väcka mig om jag somnat... då blir jag sur.. för jag har ett större sexbehov än han o brukar få "tjata" om sex... då känner jag att han är lat! *morr* Men det är väl så... Enkelt o bekvämt

Jag gör likadant o jag ser inte det som att jag väljer det före min partner.. utan bara ett kompliment...

vill vara anonym då jag lämnar ut min sambo..

• Anonym

Jag skulle bli skitupphetsad om jag såg att min man runkade i duschen. Men tyvärr, ännu har jag inte upptäckt det. Jag brukar fråga honom på skämt om han gjort det men han säger alltid "Nej jag sysslar inte med sånt". Tråkmåns..Då brukar jag säga med glimten i ögat att du kan väl säga att du gjort det så jag får bli lite k*t?he-he.. Alla är vi olika..

• Maria32

Klä av dig och gå in i duschen och var med nästa gång.. kan bli en spontan mysig stund
    Stå utanför och titta först , fantisera lite..

Svar på tråden Runkande partner