Han vill ha en tjej att sätta på piedestal...
Läget är så här: Jag har träffat en kille som jag verkligen tycker om och han tycker om mig, vilket har gjort att vi har kommit varandra väldigt nära på kort tid. Jag vill gärna satsa på ett förhållande med honom och han säger att han vill detsamma men att han är förvirrad för att jag inte passar in i hans "mall".
Han vill ha en söt, tyst och försynt tjej för att det är såna tjejer han brukar bli kär i och han kände inte kärlek vid första ögonkastet med mig..Sen kan vi prata om allt och det tycker han också är ett dåligt tecken?! Que?
Han tycker jag är snygg, attraktiv och en grym person och det gör honom helt förvirrad bara för att jag 1) tar för mig och kan vara lite grov i munnen ibland 2) inte sätter mig på en piedestal och blir dyrkad 3) inte är pinnsmal och näpen. Till saken hör att han är 34 nu och inte har dejtat en ny person sen han var 20...visst är det väl skillnad på hur det känns ibörjan i olika åldrar eller??!! Dessutom trivs han bättre med tjejer som mig då vi har mer gemensamt och han får det inte att funka med "piedestaltjejerna". Men han verkar inte komma över sina konstiga principer trots att han vill...Hur får jag honom att bryta mönstret? Han låter kanske lite störd men han är en grym kille och jag vill ge det en chans! Hjälp?!