• SeriousGangBang

Septembermagarna växer

Nu kör vi vidare och visar upp våra magar,
    klistra in er bild, eller länka in så fixar nån som har PLUS att lägga upp den

snart ni har vi en sån här att jaga

länk till "prat-tråden"

Vi gravida med BF September-09 Vol3

What the fuck...isn´t it the JUCK
  • Svar på tråden Septembermagarna växer
  • Smilla 78

Det där skulle inte stå här. Är man disträ eller vad?

Lycklig mamma till Neo 2 år! Bf 12/9 2009
  • MissCA

Nu mera är min mage tom!!!
    Fick en liten pojk i lördags morse..=) V.38+4
    Helt underbart!!
    Lycka till alla andra nu oxå!!

• Trynträ
    MissCA skrev 2009-09-07 17:27:13 följande:
    Nu mera är min mage tom!!! Fick en liten pojk i lördags morse..=) V.38+4Helt underbart!!Lycka till alla andra nu oxå!!
    Grattis till den lilla pojken!
  • rasmusomiranda
    Nu mera är min mage tom!!! Fick en liten pojk i lördags morse..=) V.38+4Helt underbart!!Lycka till alla andra nu oxå!!
    grattis{#lang_emotions_laughing}
  • lindalake

jag vill gärna se eftermagar jag tog aldrig nåt kort när magen var så där konstig. jag hade utåtstående mage under grav så den var skitskum, kändes som man gick omkring med en geléklump för magen liksom bouncade när jag rörde mig. denna kommer nog hänga mer eftersom den är lägre.

• NiniMe
    lindalake skrev 2009-09-07 17:54:55 följande:
    jag vill gärna se eftermagar jag tog aldrig nåt kort när magen var så där konstig. jag hade utåtstående mage under grav så den var skitskum, kändes som man gick omkring med en geléklump för magen liksom bouncade när jag rörde mig. denna kommer nog hänga mer eftersom den är lägre.
    Jag har en eftermage med Sigge, de va 6 timmar efter att han hade ploppat ut...

Kändes MYCKE tomt
  • guld lock
    Grattis grattis!
  • NiniMe
    lindalake skrev 2009-09-07 20:02:36 följande:
    Ninni: vad fin den va ändå måste komma ihåg att ta kort denna gången
    Ja de kan jag nog glömma att den kommer se ut så denna gången Har fått mycke mer bristningar denna grav, men jag hoppas
  • Beckah82

oj vilken liten eftermage min är absolut inte så liten och fin den är grymt ful faktiskt men så var det förra gången med så jag har ännu hoppet kvar att den ska kunna bli iaf okej.

♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥ beckahbitch.blogg.se
  • Sweetie82

Många bebbar födda nu å snart blir det ännu flera GRATTIS till alla jag inte grattat än

• AnnaFredda

Ninni 13, fin eftermage. Kul idé. Någon som har en att bjuda på. Ska själv komma ihåg att ta och lägga ut. Ninni, du ger mig hopp om magen efteråt

• NiniMe
    AnnaFredda skrev 2009-09-08 04:02:14 följande:
    Ninni 13, fin eftermage. Kul idé. Någon som har en att bjuda på. Ska själv komma ihåg att ta och lägga ut. Ninni, du ger mig hopp om magen efteråt
    Hhahaha ja som sagt så hoppas jag verkligen att den kommer bli så igen men de tror jag kan bli svårt, Men jag hoppas
  • lindalake

SGB: riktigt fin mage får jag säga, den har dragit ihop sig väldigt bra på så kort tid.

• NiniMe
    SeriousGangBang skrev 2009-09-08 12:30:37 följande:
    lite kul att ha tagit kort faktiskt...10 månader mellan korten
    Ohh herregud kvinna, du ger mig hopp Känns som man kommer KÄMPA som en galning när plutt e ute med att få bort en 30-40 kg suck, väger nu 105-106..
  • SeriousGangBang
    NiniMe skrev 2009-09-08 14:36:04 följande:
    Ohh herregud kvinna, du ger mig hopp Känns som man kommer KÄMPA som en galning när plutt e ute med att få bort en 30-40 kg suck, väger nu 105-106..
    tack hihi
    höggravidbilden tror jag visar en kropp som väger 115kg
    gick ju upp 35 då. men det blir till att kämpa denna gången med
Svar på tråden Septembermagarna växer