• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Oj jag hade inte uppmärksammat att den gamla tråden stängts, tack för ny tråd "Förväntan" !

Sleepy jag håller verkligen hårda tummar för dig nu {#lang_emotions_heart}

Själv är jag i slutfasen av ruvningen - testdag onsdag, men känner mig missmodig fick mensvärk igår kväll och lite spotting samt har svettats som 17 inatt och imorse.. och det är precis som jag brukar känna mig innan mensen gör sitt antågande!

• Caribe

Actionvera håller tummarna för dig nu {#lang_emotions_heart}

Har sett att mytrouble mår bra i den andra ÄD tråden, men vågar inte skriva där då jag är 42 år. Glad att du mår bra mytrouble!

• Caribe

Klart du skall kramiiis tack för att du hoppas för mig, är sjukt nervös....

• Caribe

Kramiiis - ja det är det {#lang_emotions_yell} är så rädd att testa har ju blivit besviken efter så många inseminationer och ivf att jag inte törs hoppas..... sen hjälper det ju inte att jag inte känner några symptom...

• Caribe

Kramiiis - tack goa du {#lang_emotions_kiss} ja du har ju en liknande resa i bagaget och vet hur det känns! Önskar så att det går bra och att du sen kan få gå i mina fotspår, men bara om det går bra förstås

• Caribe

Nu skall jag säga orden jag aldrig trodde jag skulle få säga

JAG ÄR GRAVID {#lang_emotions_gravid} {#lang_emotions_plus}{#lang_emotions_plus}{#lang_emotions_plus}

Började plötsligt på eftermiddagen få pirr i magen och brösten började ömma och jag tänkte vad händer??? Frågade min man om vi inte kunde testa ikväll för jag kommer inte kunna sova annars...

Jag kissade på stickan vid 19.58 och gav genast clearblue digital stickan till min man, han stirrade på den och plötsligt ser jag hur han försöker låtsas vara negativ men efter alla år vet jag hur han ser ut när han blir ledsen och detta var inte så.... jag började gråta redan innan han sa orden, det står GRAVID älskling....

Vi bara grät och skrattade och grät och skrattade

Vad som än händer nu så är jag så lycklig ett embryo KAN FÄSTA i mig

• Caribe

Actionvera grattis till äggskörden, låter som fina ägg om i princip alla blev befruktade
    Bra att dom bevakar din slemhinna och jag hoppas den är fin till ET!

Ja att jag har plussat efter 5 lååååååånga år känns helt overkligt... jag var helt säker på att jag inte kunde bli gravid, men med någons underbara donerade ägg så kunde jag det

• Caribe

Nu skall jag gå och skratta och gråta lite mera ihop med min man kommer sova som klubbad inatt och mina tankar kommer gå till en underbar ung finska som ville dela med sig av sina ägg till oss, oändligt tacksam, finns inte ord.....

• Caribe

Ja det är en hisnande känsla att ha tagit sig hit där jag är nu, vad som än händer är detta det lyckligaste ögonblicket i mitt liv!

Jag hoppas verkligen att ni andra som fortfarande kämpar snart får lyckas oxå

Amelie vad roligt att detta ger dig hopp men förstår din rädsla för att bli besviken!

Kan säga att jag hade ju i princip inga symptom men konstigt nog så kom alla symptom igår eftermiddag precis innan vi skulle testa (dag 13 om ET=0), jag fick plötsligt lite ont i brösten och dom kändes svullna och magen hade ngn konstig pirrande känsla och plötsligt trodde jag på det, efter att ha varit väldigt missmodig senaste veckan. Inatt har jag varit uppe och kissat 4 ggr så det satte verkligen igång samtidigt som det var dags för test!

Tack alla för grattis ni är underbara!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa