• förväntan68

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Saknar vår gamla tråd som försvann. Här kommer en början på tråd för oss som gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • Hinos

Grattis Caribe! Jag ska åka iväg till Riga och få ett ägg i mitten av juli och hoppas jag också kan bli så glad i början av augusti!!
    Carina

• AmelieS

Grattis Caribe!
    Vad underbart att höra. Jag har följt tråden och dig i det tysta ett tag. Är själv på ruvardag 12 efter ÄD och är utan symtom så hoppet har väckts nu, men är så rädd för att bli besviken. Njut av detta!

• sodkt

Caribe Grattis till plusset! Visst ärdet nojigt? Man analyserar sin kropp hela tiden på signaler om att man kan vara gravid. Va rädd om dig och lycka till.

• Pigan

Stort, stort grattis Caribe!! Visst är det en otrolig känsla

• förväntan68
    Pigan skrev 2009-06-17 08:18:19 följande:
    Stort, stort grattis Caribe!! Visst är det en otrolig känsla
    Caribe Stort grattis
    Amelie S, håller tummarna för ditt pluss.
    Massor med kramar till alla Er andra, med eller utan pluss
  • tandmaja

Åhh,GRATTIS Caribe Helt fantastiskt , att det lyckades.Ryser när jag läser då jag precis förstår hur du känner just nu....Efter allt kämpande och när man nästan gett upp.Härligt

• Caribe

Ja det är en hisnande känsla att ha tagit sig hit där jag är nu, vad som än händer är detta det lyckligaste ögonblicket i mitt liv!

Jag hoppas verkligen att ni andra som fortfarande kämpar snart får lyckas oxå

Amelie vad roligt att detta ger dig hopp men förstår din rädsla för att bli besviken!

Kan säga att jag hade ju i princip inga symptom men konstigt nog så kom alla symptom igår eftermiddag precis innan vi skulle testa (dag 13 om ET=0), jag fick plötsligt lite ont i brösten och dom kändes svullna och magen hade ngn konstig pirrande känsla och plötsligt trodde jag på det, efter att ha varit väldigt missmodig senaste veckan. Inatt har jag varit uppe och kissat 4 ggr så det satte verkligen igång samtidigt som det var dags för test!

Tack alla för grattis ni är underbara!

• solstickan41

Grattis Caribe.. sitter här o gråter glädjetårar för din skull.. Det var så kul att hitta tråden igen och få läsa såna fina nyheter här!!

Lilltösen min har varit på första BVC kontrollen 3 veckor gammal, och hon har gått upp i vikt som hon ska och blivit 1,5 cm längre..
    Hon är fantastisk och jag är så lycklig.
    Kram till er alla och fortsätt kämpa.. glad midsommar på er också!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa