• Anonym

Kille som slaknar mitt i allt???

Har nyligen träffat en kille som allt klaffar med. Han är grymt bra i sängen och ja njuter verkligen, han med..så länge det funkar vs.

Problemet är nämligen att lite då och då så kan den slakna. Han säger att ja inte har med saken att göra, att det är spöken ifrån förr som gjort att det blir så.Plus att han kan spänna sig o då slaknar den.

Men man känner sig så värdelös när det händer, vet verkligen inte hur ja ska göra för att få det ur systemet..
    Han är som sagt grym, och jag vill verkligen göra saker för honom oxå..men självförtroendet sjunker varenda gång den slaknar!!!!!!

Igår blev ja nästan gråtfärdig när ja sög av honom, pga av prestationsångest.
    Eftersom allt annat fungerar så bra, o sexet med förutom den här detaljen. Så vill jag verkligen lösa detta.

Någon som vart med om ngt liknande och kan ge råd/ stöttning så tas det tacksamt emot

• Svar på tråden Kille som slaknar mitt i allt???
  • mrbiig

Har varit med om att den slaknar när den är inne i musen, fast då har det berott på att jag bara hållt den still ,en penis behöver friktion för att behålla hårdheten, så är det i alla fall för mig.

• Anonym

Det kan ja förstå, men den slaknar verkligen mitt i .. det är inte så att man pausar å den då slaknar. Det kan ja ju isf förstå.

• Anonym

Jaha? Så att han slaknar gör du till ditt problem? Det kommer bara göra det ännu jobbigare för din kille. Det är hans problem till att börja med och han mår inte bra av det. Det bästa är att fortsätta ha sex på andra sätt och sen försöka vidare igen när det funkar. Att förstora problemet gör din kille ännu mer spänd och då slaknar han så klart av det också...

Snoppen är inte en muskel som vi killar bara kan spänna. Den fylls med blod när den själv vill. Vi har ingenting att säga till om när den strejkar, förutom att stoppa i oss dyra, receptbelagda kemikalier med bieffekter.

• Anonym

Jag vet...... och det var precis så ja tänkte från början. Men till slut ¨påverkade det mig också.. Det är egentligen det som är problemet.
    Men hur lätt är det att inte ta åt sig då.. skit svårt rent ut sagt.

• Anonym

Jag har varit med om samma sak (jag som skrev 09:56) och det har aldrig varit tjejen det var varit fel på, att jag inte tänder på henne eller nåt sånt där dumt. Snurre Sprätt vill bara inte just då. Varför? Vem vet. Ett fall för Arkiv X.

• Anonym

Det kan finnas tusen skäl att en kille slaknar det kan vara något fysiologiskt, det kan vara psykologiskt, det kan vara frågan om teknik vid samlag, det kan vara en kombination. Det bästa är ju som i många andra lägen att prata om det. Berätta hur du känner, fråga, visa att du tycker om honom iallafall.

Något jag varit med om några gånger är att tjejer verkar tro att de bara får rör penis när den är hård, dvs de smyger dit men handen, men när de känner att den är mjuk då vandrar handen bort, in väntan på att penis ska blir hård. Men för mig och många andra killar så blir den inte alltid hård utan att den blir smekt. Lite moment 22 där, som man då som kille lämpligen upplyser om på ett fint sätt.

• Anonym

Han har ju själv sagt vad som är problemet ju! Gamla spöken! Exakt så var det för min man, han hade varit med om några jobbiga saker i sex-sammanhang med en tidigare tjej och ibland gjorde sig de sakerna pmåminda. Och det hade inget med mig att göra! Det var hans psyke som spelade honom ett spratt då och då... Händer detta varje gång? Det är bara att vara så förstående som du bara kan, uppmuntra honom och säg att det är absolut ingen fara, ni fortsätter när han känner att han är redo. Fråga om han vill att du ska fortsätta smeka honom osv eller om han vill ta en paus. Killar är också känsliga!

• Anonym

Nej . det händer inte varje gång.. faktiskt lite mer sällan... Och han vill att man inorerar det och bara fortsätter vilket fungerar för mig ibland...men ibland itne

Problemet är väl egentligen inte att han slaknar , utan att han gör det när jag väl vågar ta intiativ ordentligt... Vilket leder till att ja knappt vågar det längre

• Anonym
    Anonym skrev 2009-06-09 18:53:36 följande:
    Nej . det händer inte varje gång.. faktiskt lite mer sällan... Och han vill att man inorerar det och bara fortsätter vilket fungerar för mig ibland...men ibland itneProblemet är väl egentligen inte att han slaknar , utan att han gör det när jag väl vågar ta intiativ ordentligt... Vilket leder till att ja knappt vågar det längre
    Men kära du, om det bara händer IBLAND ska du vara lycklig, vissa har ju problem med detta JÄMT! Men förstår din reaktion, men ge inte upp så lätt! Om du reagerar som du gör så kommer det ju att bli ännu jobbigare för honom och då hamnar ni i en ond cirkel... Nä, tacka jag vet jag frimodighet i sexlivet! Inget är pinsamt, inget är skämmigt, det är bara att tuta och köra!
  • Anonym (glad i slak)

för min sambo är det så fortfarande, i början tyckte jag det var jättejobbigt, men sen slog det mig att jag ju fungerar så också. Jag menar, jag är inte skitkåt hela tiden när vi ligger med varandra, kan pendla mellan otroligt upphetsad till knappt upphetsad men verkligt INTRESSERAD under vårt sex utan att jag tycker det är så konstigt.

Man vänjer sig, jobbar på att inte ta åt sig och ägnar sig sexuellt åt varandra ändå.

• Anonym (killen)

Du behöver inte känna prestationsångest, det gör nog han så det räcker för er båda.

Jag vet precis ur han känner.

• iblandslak

Jag kan trösta dig med att jag lider av samma problem själv (som kille då alltså), och nej, jag har en superattraktiv flickvän och sitter själv och spånar på varför min snopp slaknar mitt under missionären. Hon mår dåligt för hon tror att det beror på henne, jag mår dåligt för att jag VET att det beror på mig vilket i sin tur kan innebära att jag lider av något "tillstånd". Du borde istället hjälpa honom till att ta reda på vad det kan bero på istället för att betvivla dig själv, min flicka blir arg på mig eftersom hon tror att jag ljuger när jag säger att det inte är hennes fel, allt blir bara en ond cirkel när du klandrar dig själv.

• Anonym (Hmmm)

Vet du om att tråden startades för 4 år sedan?
    Har du tur så finns TS kvar här på FL och ta del av ditt tipps Glad 

• Anonym (Rrrr)

Det är nog de som har problem med korta tjejer som oftast slaknar. Ha Ha Ha

Svar på tråden Kille som slaknar mitt i allt???