• tezzi152

Vi som väntar "tvåan" i augusti - del 2

Jag tar på mig uppgiften att starta en ny tråd!!

Kul att vi blivit så många!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-09 10:42
    BF-listan klämmer vi med här också!! www.familjeliv.se/Forum-2-160/m42448999.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-26 09:03
    En ny BF-lista så ALLA får vara med

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m44663042.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-26 09:04
    Äsch, det blev ju fel länk.. Här är den rätta;

www.familjeliv.se/Forum-2-160/m45858453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-22 21:57
    Här är listan för alla våra augustibebisar som kommit

www.familjeliv.se/Forum-3-161/m46373347.html

• Svar på tråden Vi som väntar "tvåan" i augusti - del 2
  • cizzon

tezzi152: Just ja, det var vi som hade sönerna på samma datum!
    Måste ni erkänna faderskapet innan bebisarna kommit?

• tezzi152
    cizzon skrev 2009-07-16 21:01:04 följande:
    tezzi152: Just ja, det var vi som hade sönerna på samma datum! Måste ni erkänna faderskapet innan bebisarna kommit?
    Näe, men man får göra det! Så det blir en sak mindre att tänka på sen när väl barnet har kommit!
  • cizzon
    tezzi152 skrev 2009-07-16 21:05:09 följande:
    Näe, men man får göra det! Så det blir en sak mindre att tänka på sen när väl barnet har kommit!
    ok! Skall kolla upp det om man kan göra det här också, skulle vara bra att passa på nu då sambon har semester.
  • tezzi152
    cizzon skrev 2009-07-16 21:11:09 följande:
    ok! Skall kolla upp det om man kan göra det här också, skulle vara bra att passa på nu då sambon har semester.
    Ja gör det!! Det är supersmidigt!!
  • Trekidz

Imorrn är det BM-besök för min del.
    Kan knappt fatta att det snart bara är en dryg månad kvar om bebis väljer att stanna på insidan så länge vill säga...Tycker inte att det var så länge sedan man mådde som en urvriden trasa och inte fick behålla ngn mat !

• ässklingen

Hej hej!
    Jag tycker ni andra låter så aktiva hela tiden! Vad har ni för superkrafter? Vad är hemligheten? Eller går ni på ren vilja? Jag är imponerad i alla fall!

Mina dagar o nätter ser nästan exakt likadana ut hela tiden, o det känns nog mest som om vi väntar nu!
    Nätterna är ju rena pinan. Kisspauser,ca 5 per natt, onda höfter som innebär flodhästvändningar i sängen o så 16-månaders som gärna ligger nära o puffar, gosar och väcker mig... Men det är bara att bita ihop!

Var hos BM idag o bebis är fixerad!!! När jag skulle gå så kramade BM mig o sa lycka till.... Jag har exakt 3 veckor kvar till BF idag, men jag tar det som att hon trodde att det är nära nu.
    Så spännande! Jag är så grymt nyfiken på om det är pojke eller flicka och hur det lilla livet ser ut!!! Kommer den va lik storebror eller inte?! Funderar ni oxå så?

• Tidiz

Ässklingen: Kan säga att jag funderar på vem den där lill* busen är där inne. Antagligen lär den inte va så lik storasyster med tanke på att dom är halvsyskon bara å storasyrran var extramt lik sin far när hon var liten men det börjar rätta sig till. 16 dagar kvar till BF å jag funderar på att lägga mig mitt på ett vägbygge när dom lägger asfalt så dom kanske kör över mig med ångvälten så bebisen pressas ut. Mina ljumskar dödar mig snart. Knappt sovit i natt för så fort jag rört mig (vilket jag gör typ 1000000 ggr/natt) så har det gjort så ont att jag bara velat skrika. Hoppas att få sova liiite mer i natt iaf.

• tezzi152

I mitt bildgalleri här på Familjeliv så har jag lagt upp två bilder på bebisen i 3D UL som vi var och gjorde i v 27!
    Där bland annat är det en bild på bebisens kön, kan ni kolla o se vad ni tror??

• cizzon

tezzi152: Jag är så dålig på sånt där!!=) Men då jag såg att Liam var en kille syntes det direkt! Man ser ju inte själva snoppen på din bild?!=)

Nu har jag varit till bm, spår i urinen, svälld som sjutton, har alltid huvudvärk, blodtrycket 134/85.. Sen säger hon att jag ska kontakta förlossningen om jag får mer symptom på havandeskaps. Vad är mer symptom??? jag kan ju inte direkt kolla urinen hemma...
    vikten ökar med ca100g/dag=(

• Vill ha bebbe
    tezzi152 skrev 2009-07-17 08:11:28 följande:
    I mitt bildgalleri här på Familjeliv så har jag lagt upp två bilder på bebisen i 3D UL som vi var och gjorde i v 27!Där bland annat är det en bild på bebisens kön, kan ni kolla o se vad ni tror??
    Är ingen expert, men tycker det ser ut som en flicka  Vet ni själva vad det är för kön?
    **Max 070716** **Lillebror BF 090808**
Svar på tråden Vi som väntar "tvåan" i augusti - del 2