Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Min snart 9 månader gamla flicka är så grymt tyst, inget joller. Någon som varit med om det?

Hur är hon annars till sättet, tycker hon om när ni pratar med henne och är "med" med blicken och är nyfiken på er, andra barn och saker.
    Så länge hon är det så skulle jag inte oroa mig alls för "pratet", det kommer säkert

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Happiest skrev 2009-06-10 16:05:34 följande:
    Åh vad tråkigt att höra. Hoppas ni får en fungerande vardag ändå. Jag hoppas verkligen att vår dotter inte är sjuk!
    Min son jollrade heller absolut ingenting. Men han var heller inte särskilt sällskaplig av sig, utan låg gärna på en filt för sig själv hur länge som helst. Han har liksom aldrig intresserat sig av andra människor.
    han har nu diagnosen autism.
    Men är allt annat helt "normalt" med din dotter så skulle jag absolut inte oroa mig
  • Busbellan
    SaramedM skrev 2009-06-13 12:33:07 följande:
    jo visst är barn olika men utblivit jorell som spädbarn var en av de sakerna de frågade oss om vid utredningen
    Japp, det var ju en av frågorna som de ställde

A var ett väldigt enkelt barn som bebis, hur lugn som helst, och sa som sagt ingenting
Svar på tråden Min snart 9 månader gamla flicka är så grymt tyst, inget joller. Någon som varit med om det?