• BlivandeMamma

Gratis testpaket från PAMPERS

Haloj!

En liten fråga. Är det någon som har beställt gratis paketet från Pampers?? Vilken butik rek ni man ska hämta ut det i. Babyland eller Babyproffsen??

• Svar på tråden Gratis testpaket från PAMPERS
  • BlivandeMamma

misstänkte också det :)
    TAck

• Honeyrose
    Pyris skrev 2009-06-09 15:18:57 följande:
    babyproffsen så får du ju med blöjhinken
    ja det paketet tog jag o blev jättenöjd =)
  • SVE

Och ett litet tips är att hämta den så sent som möjligt så att man får det senaste

• Dawngirl

blev faktiskt lite missnöjd på paketet som ja hämtade ut på barnens hus... fick några blöjor, amningsinlägg, en tutte å sen bara en massa brochyrer.. Hade förväntat mig mer, när jag läst vad andra fått och sett vad kompisar fått i sina... så ja röstar på ngt annat ställe än Barnens hus iaf...

• Legolina
    Dawngirl skrev 2009-06-11 12:48:31 följande:
    blev faktiskt lite missnöjd på paketet som ja hämtade ut på barnens hus... fick några blöjor, amningsinlägg, en tutte å sen bara en massa brochyrer.. Hade förväntat mig mer, när jag läst vad andra fått och sett vad kompisar fått i sina... så ja röstar på ngt annat ställe än Barnens hus iaf...
    Håller helt med...

jag fuskade och har hämtat på både babyproffsen och barnens hus.

Blöjhink, napp, halkapp, amningsinlägg, blöjor + broschyrer
    Napp, haklapp, amningsinlögg, blöjor + broschyrer

Blöjhinken ville jag verkligen ha så jag är väldigt glad för den men resten var inte sååå mycket att ha. Dessutom har det resulterat i att säljföretag börjat ringa och vill pracka på mig prenumerationer och annat...
  • Pyris
    Legolina skrev 2009-06-11 12:59:55 följande:
    Håller helt med...jag fuskade och har hämtat på både babyproffsen och barnens hus.Blöjhink, napp, halkapp, amningsinlägg, blöjor + broschyrerNapp, haklapp, amningsinlögg, blöjor + broschyrerBlöjhinken ville jag verkligen ha så jag är väldigt glad för den men resten var inte sååå mycket att ha. Dessutom har det resulterat i att säljföretag börjat ringa och vill pracka på mig prenumerationer och annat...
    Det började dom med redan när jag gjorde min beställning .
  • Linda J

Vart gör man den beställningen?
    Har jag aldrig hört talas om fast jag har en son på 2 år....

• SVE

Linda J skrev 2009-06-11 16:18:10 följande:

Vart gör man den beställningen? Har jag aldrig hört talas om fast jag har en son på 2 år....
    På pampers hmsida kan man göra det.
  • Dawngirl
    Legolina skrev 2009-06-11 12:59:55 följande:
    Håller helt med...jag fuskade och har hämtat på både babyproffsen och barnens hus.Blöjhink, napp, halkapp, amningsinlägg, blöjor + broschyrerNapp, haklapp, amningsinlögg, blöjor + broschyrerBlöjhinken ville jag verkligen ha så jag är väldigt glad för den men resten var inte sååå mycket att ha. Dessutom har det resulterat i att säljföretag börjat ringa och vill pracka på mig prenumerationer och annat...
    jasså :) nu blev ja nyfiken hehe hur gjorde du de ;) jo tack ja har också varit med om dessa telefonförsäljare *grr* irriterande....
Svar på tråden Gratis testpaket från PAMPERS