Någon som har barn på Tunets förskola i Solna?
Trivs ni med den? Hur ser rutinerna ut? Är barnen ute mycket? Är det bra fröknar? Berätta allt! Ska såklart besöka förskolan men vill gärna höra av föräldrar som har barn där också...
Trivs ni med den? Hur ser rutinerna ut? Är barnen ute mycket? Är det bra fröknar? Berätta allt! Ska såklart besöka förskolan men vill gärna höra av föräldrar som har barn där också...
Jag har inte svar på dina frågor men undrar lite samma sak. Min dotter ska börja på Tunet i augusti och vi har inte lyckats få till något besök där som jag hade tänkt. Vi var i och för sig där på öppet hus förra våren och då verkade allt så bra.
Modestyclara: Har ni varit på besök än? Vad tycktes? Ska ditt barn börja där till hösten? Vilken avdelning isåfall?
Aj då det lät ju inge vidare....
Men vi får väl se hur det blir. Är det inte bra så får vi väl försöka byta till något annat. Jag hoppas att vi blir nöjda.
Hoppas ni kommer att trivas med Dragonen!
Hej!
Dagisdjungeln är inte lätt men vi har i alla fall fått plats på Tunet i augusti. Nu får vi bara hoppas att det är bättre än din beskrivning!
Vi var på besök och tyckte det kändes bra då men har inget att jämföra med direkt. Det vi gick på var att de klart har störst och finast gårdar (enligt oss) och att de är ute mycket både på gårdarna och i skogen. Verkar även vara nöjda föräldrar vad jag vet, iaf inte missnöjda. Och barnen verkar trivas, vilket kanske är det viktigaste. Jag har hört negativt om flera dagis, tror helt enkelt att det lättare sprids negativa rykten än positiva.
Hoppas ni kommer trivas med Dragonen!
Tiddelipom - vill vara anonym här på familjeliv men om du vill veta vilken avdelning vår son hamnade på så kan jag inboxa det till dig. Kanske blir de kompisar