• SeriousGangBang

    April ~del10~ eller nåt sånt

    jaha, och vem är det man ska anklaga för att tiden bara flyger iväg?{#lang_emotions_tongue_out}
    2årstrotsen är för de flesta ett faktum och för er som har det lugnt... vänta ni bara, det kommer, kanske inte nu.. men när de blir 18.. då ni.. hihi


    skämt och sido, vi fortsätter babbla på här som vi gjort sen kottarna blev till för lääääääängesen. Konstigt fenomen va att det bara är barnen som blir äldre? jag är ff bara 20 hihi


    pladdra på nu gummor


    What the fuck...isn´t it the JUCK
  • Svar på tråden April ~del10~ eller nåt sånt
  • Mozarts Nachtmusik
    Mamma till Noelle och William skrev 2009-06-25 21:20:12 följande:
    Jag har ju varit på förlossningen i 1½ timma första gången och 1 timma denna gången, och lyckats tajma in skiftbyte båda gångerna Pratade med min granne nyss, hon jobbar på förlossningen här och jobbade då jag kom in, hon sa att han hade så gärna velat stanna hos oss... kul att höra iaf!
    taskig tajming =) på skiften såklart

    åh idag ska ja åka hem. hemlängtan o sambolängtan
    Kom ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
  • kiron

    hej hej!
    fl har krånglat för mig de sista dagarna...
    ikväll har vi (jag o barnen) varit hos nib syster, ätit mat o gick en långrunda i skogen, mysigt. Per e iväg kommer väl när som....
    Imorgon ska Hugo på barnkalas!
    Annars e allt lugnt här!
    Nu ska jag läsa vad ni andra skrivit innan jag ska i säng! *trött*


    Hugo 070421 & Agnes 090202
  • Mozarts Nachtmusik

    hemma i stan  igen =)
    njutit sol , fikat o betalat räkningar. vissa saker roligare än andra.
    lite smått trött på att ha Fp. men snaaaaart jobbar ja igen. läskigt o härligt


    Kom ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
  • Mamma till Noelle och William
    Mozarts Nachtmusik skrev 2009-06-28 23:14:38 följande:
    hemma i stan  igen =)njutit sol , fikat o betalat räkningar. vissa saker roligare än andra.lite smått trött på att ha Fp. men snaaaaart jobbar ja igen. läskigt o härligt
    Jag hade ju gjort bort mig rejält, tog ut typ 4000 i FP denna mån för att jag skulle få tillbaka på skatten!
    Men skattepengarna kom aldrig före midsommar för att jag mitt pucko bytte bank för ett år sen o inte anmält nya kontot till Skatteverket! Trodde absolut att jag hade gjort det.. men icke... så dom kommer väl i augusti.
    Så hur ska vi göra nu tänkte jag????
    Kollade kontot igår och då hade jag fått ca 3000 i HP också som jag helt glömt av!! Så det löser sig nog *amningshjärna??*
  • Jazza

    Jag har ont i benen och har tammefan fått åderbråck!!!! Vad i hela helvete?? Eller röda tunna strimmor som ser ut att kunna bli redigt fula.... *morr* Igår låg jag hemma och filosoferade, eftersom jag hade ont i både rygg och ben.... tänkte. jag är i alla fall inte inkontinent.... Nä- vad är motsatsen till inkontinent? Kontinent? Ja, större sammanhängade landmassa!!! Gött, liksom!

  • lindalake

    Mamma till Noelle och William skrev 2009-06-29 07:47:51 följande:


    Jag hade ju gjort bort mig rejält, tog ut typ 4000 i FP denna mån för att jag skulle få tillbaka på skatten! Men skattepengarna kom aldrig före midsommar för att jag mitt pucko bytte bank för ett år sen o inte anmält nya kontot till Skatteverket! Trodde absolut att jag hade gjort det.. men icke... så dom kommer väl i augusti.Så hur ska vi göra nu tänkte jag????Kollade kontot igår och då hade jag fått ca 3000 i HP också som jag helt glömt av!! Så det löser sig nog *amningshjärna??*
    nä, sånt är jobbigt! tur att du fick hp-pengarna

    Jazza: haha. åderbråck är inte kul, men många gånger försvinner de efter grav (för att komma tillbaka när man är äldre?), kika på mor din. det brukar vara lite ärftligt
    jag har tom fått åderbråck i musen den här gången!
  • lindalake

    Jazza: blir härligt svullna blygdläppar då nä, men det blir väl av den ökade blodmängden och ökat tryck på bäckenbotten. jag fick det väldigt tidigt, men har inga större besvär av det nu som tur är.

  • Jazza
    lindalake skrev 2009-06-29 11:03:46 följande:
    Jazza: blir härligt svullna blygdläppar då nä, men det blir väl av den ökade blodmängden och ökat tryck på bäckenbotten. jag fick det väldigt tidigt, men har inga större besvär av det nu som tur är.
    Vilken tur... det låter som om det skulle kunna göra sjukt ont.....
Svar på tråden April ~del10~ eller nåt sånt