• En glad tjej

Handlar du på Lidl?

Nej, det gör jag inte och det beror inte på att deras varor är dåliga utan att sist jag var där fick min nyss blöjfria dotter inte låna deras toalett. Jag blev sjukt irriterad över att de inte kunde göra ett undantag. Det bör finnas toalett till kunder, speciellt till de små som inte kan kontrollera blåsan. Så jag bojkottar Lidl!

• En glad tjej
    Bittersweet2012 skrev 2009-06-11 09:01:23 följande:
    Du får inte låna toaletten på en vanlig ICA heller....
    Jag handlar på ICA Maxi och där finns toaletter. Jag tycker man kan göra undantag när det gäller små barn.
  • En glad tjej
    SVejsan skrev 2009-06-11 09:26:36 följande:
    En glad tjej skrev 2009-06-11 09:12:25 följande: Ett ICA maxi är inte en servicebutik... Och har i de flesta fall separata kundtoaletter Detta är skillnaden... Och går du till ett litet ICA som endast har personaltoaletter så hoppas jag att du inte får låna deras toalett heller, eftersom där riskerar (liksom restauranger med enbart personaltoalett) anmärkningar från hälsovårdsinspektören om de kommer på det... Har med att de hanterar matvaror... Och man måste kunna reglerna kring mathantering för att komma in bakom.
    Jag förstår men jag väljer inte sådana affärer i så fall, vill kunna ha möjligheten att gå på toaletten. Tänk om jag får akut diarré, ska jag skita på mig då?
Svar på tråden Handlar du på Lidl?