• Zimlis

Handlar du på Lidl?

Och på den frågan kan jag svara NEJ

Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Zimlis
    mosterYster skrev 2009-06-16 09:06:39 följande:
    Precis! Älskar Lidls kassasystem! Hur kul är det när man framför sig har en barnfamilj med 5 kassar att packa och tant Agda som ska fumla ner sina 5 varor i rullatorkorgen samt pengarna i portmonnän samt undvika att bli överkörd av ångvältsungarna från barnfamiljen? Aproligt då att ens varor åker ner på tant Agdas del av bandet och man ska försöka nappa åt sig dem, betala, se till att inte barnfamiljen snor ens chipspåse, undvika att välta Agda samt skynda sig så att de 15 personerna bakom en i kön inte ska bli sura?
    Självscanning kör jag med så slipper packande kunder framför mej *skönt*
  • Zimlis
    mosterYster skrev 2009-06-16 09:44:23 följande:
    Det är också bra, men alla affärer har inte det...
    Nä det är ju sant, sen kan man ju åka på kontroll med och då måste man ju packa upp alla varor igen och sen packa ned dom igen

kontroller har en märklig vana att infalla om jag storhandlar själv - väldigt irriterande{#lang_emotions_yell}
  • Zimlis
    Hedebris skrev 2009-06-16 12:31:38 följande:
    på vårt ica maxi så erbjuder sig personalen alltid att hjälpa att packa ner igen om man fått kontroll
    Vart ligger "vårt" ica då - jag har fått hjälp en gång, men det va för att jag hade supermycket och personalen hade inget bättre för sej just då
  • Zimlis
    Hedebris skrev 2009-06-16 12:38:04 följande:
    sorry, ica maxi på ystadvägen i malmö
    Lite långt att åka dit för mej, men gud vilken bra service - de skulle de införa överallt
  • Zimlis
    Hedebris skrev 2009-06-16 12:38:04 följande:
    sorry, ica maxi på ystadvägen i malmö
    Just det jag handlar i Jkpg
Svar på tråden Handlar du på Lidl?