• Drakgrodan

Handlar du på Lidl?

Lidl har en del bra varor, det går inte att storhandla allt där eftersom sortimentet är ganska litet men några guldkorn har vi hittat. Jag gillar deras tacogrejer, "El teqito" tror jag de heter och sen är deras äggnudlar de bästa av alla tycker jag, och priset är halva jämfört med andra! Köper också juice och fetaost, deras grekiska yoghurt är också jättegod och sen har de ju som flera också påpekat väldigt god italiensk glass.

Jag skulle inte åka dit om det var långt/omväg men nu ligger det på vägen till dotterns fritidsgård så då stannat vi till ibland. Jag är också en sån som gillar att testa nya grejor och andra märken. Ett nöje när vi är utomlands är att bara slinka in på en stormarknad och kolla vad man käkar i andra länder... Knäppt kanske men kul tycker jag!

• Drakgrodan

Det finns kvalitetsvaror på Lidl också även om de är billiga, allt är naturligtvis inte av hög kvalitet men det är det ju inte på Maxi eller Coop heller. Billigt är inte alltid synonymt med dåligt, vi har hittat riktiga guldkorn i Lidl:s sortiment som vi handlar ofta.

Svar på tråden Handlar du på Lidl?