• sassus

Kan jag ha en svart klänning på mina elevers skolavslutning?

Ja, rubriken säger väl allt...

• Svar på tråden Kan jag ha en svart klänning på mina elevers skolavslutning?
  • Clobberella

Absolut! Om nån tycker att du ser sorgklädd ut så säg att det är för att du kommer att sakna dem

• Saga 79
    Clobberella skrev 2009-06-10 20:51:38 följande:
    Absolut! Om nån tycker att du ser sorgklädd ut så säg att det är för att du kommer att sakna dem
    Ha,ha!
    Den var ju jättebra!
  • Höströd

Det är ju inte bara sorg eller hur, eleverna är ju jätteglada...

• isisisis

Har du ingen annan klänning än svart på en avslutning?
    Tycker det verkar lite väl trist faktiskt.
    Inte för att vara dum.

• KattenKorven

Ja, det kan du absolut. Du kan väl piffa upp med någon sjal eller smycken som är lite färgglada om det känns för deppigt med svart.

• sassus
    isisisis skrev 2009-06-10 20:56:01 följande:
    Har du ingen annan klänning än svart på en avslutning? Tycker det verkar lite väl trist faktiskt. Inte för att vara dum.
    Är höggravid och de andra klänningarna jag har hemma sitter verkligen inte snyggt. Underskattar nog hur stor magen är
  • sassus

Men jag tänkte ha en vit kofta till iaf...

• Fridayyy
    sassus skrev 2009-06-10 21:04:16 följande:
    Men jag tänkte ha en vit kofta till iaf...
    Bra för annars blir det nog tråkigt! Har du nån mer detalj med färg så blir det bra!!
  • isisisis
    sassus skrev 2009-06-10 21:03:49 följande:
    Är höggravid och de andra klänningarna jag har hemma sitter verkligen inte snyggt. Underskattar nog hur stor magen är
    Oki! I see!

Nöden har väl ingen lag då

Lycka till
  • sassus
    Fridayyy skrev 2009-06-10 21:06:18 följande:
    Bra för annars blir det nog tråkigt! Har du nån mer detalj med färg så blir det bra!!
    Hm... De där färgrika detaljerna lyser med sin frånvaro... Eller vänta, jag har en rosa scarf. Den kan man kanske kasta på sig? Fast den är ganska tjock så det kanske inte ser klokt ut...
Svar på tråden Kan jag ha en svart klänning på mina elevers skolavslutning?