• Anonym

Kan man inte få onanera i fred?!

Känner också igen det där. Så fort man ska porrsurfa och ta en runk är frugan där och snokar, kollar historik och gnäller på FL om att jag är "otrogen"...

• Anonym

Tala om att du köpt en dildo istället. Det är väl ingen stor sak! Att anv sexleksaker är väl jättevanligt numera. Både ensam och med sin partner.

• Anonym

I vårt förhållande är vi rätt fria när det gäller att tillfredställa oss själva, jag kan tex säga till min sambo ( om han nu inte är sugen på sex) säga att jag går och lägger mig och vill inte bli störd, och då vet han vad jag ska göra. Samma sak gäller med honom att han kanske säger" jag ska ta en extra lång dusch"

• Anonym

Anonym (kåt!) skrev 2009-06-13 10:18:04 följande:

Vi har leksaker från förut och han vet att jag använder dom också när han inte är hemma. Men den här gången blev allt så bakvänt! Hade tänkt säga det på ett passande sätt och inte bara"jamen, kolla va ja hitta i postlådan!" Dessutom är det här ingen vanlig plastbit, det är en verklighetstrogen kuk på närmare 30 cm.. Dumt kanske, men känns som den är mindre okej eftersom den överträfffar hans eget organ, det gör ju inte de små sakerna vi lekt med förut.. Och nej inte överträffar i den bemärkelsen, men jag kan förstå att han skulle fundera om han såg den!! Jag ska ta upp det med han vid passligt tillfälle. Var så lustig start på det hela bara Insmuggling och gömma sej för att sedan bli jagad av en geting, NÄCK! Haha..
    Har han en stor kuk så skiter han nog i att den är orealistiskt stor....
  • Anonym

Anonym (kåt!) skrev 2009-06-13 10:18:04 följande:

det är en verklighetstrogen kuk på närmare 30 cm..
    Vilken verklighet då???
Svar på tråden Kan man inte få onanera i fred?!