Inlägg från: pluppfamiljen |Visa alla inlägg
  • pluppfamiljen

Gastric bypass=Gbp

Nu har jag bett kirurgen från tyskland skicka alla papper så till veckan så får jag nog svar. Det ska bli så spännande {#lang_emotions_sealed}

5 barns mamma
  • pluppfamiljen

Visst känns det lite som när man va gravid.. Andfådd orkar inte böja sig ner värk i ryggen ont i nacken. osv men efter operationen dåååå djävlar kommer lyckan och livet tillbaka ok man mår skit ett tag efteråt men det är det ju värt efteråt! Jag har blivit helt besatt av min operation och jag snackar om den oavbrutet med alla som inte hört det innan... Det spelar ingen roll vem bara jag ska göra en gasricbypass och bla bla bla bla dumpningar bla bla bla.

5 barns mamma
  • pluppfamiljen

Det är mycket proteiner i keso även Kessella. En god röra är kessela rökt skinka och lite klippta örter över. Ev lite riven västerbotten... Mmm

• pluppfamiljen

Hej jag har fortfarande inte enns kommit i kö för att få göra min gastricbypass ligger på 86 kilo nu måste upp till 91 för att få mitt farliga BMI på 40 jag blir så förbannad på de hära dumma reglerna! Satans Västerbotten säger jag bara.

• pluppfamiljen

Fan vad allt känns hopplöst just nu. {#lang_emotions_yell} Jag har fortfarande inte kommit in i de magiska 40 i BMI utan ligger mellan 37 och 38. Jag kissar ner mig har ont måste äta citodon mot smärtan får panik om nätterna för att det inte känns som om jag kan andas. Önskar man kunde sova stående.

• pluppfamiljen

Hej nu är jag här igen... Jag fick ingen Gastricbypass eftersom man måste ha ett BMI över 40 via landstinget när man bor i västerbotten så jag kontaktade polar kliniken där de inte söver människor på ett BMI över 30 (jag har ett BMI på 38) kom överens med kirurgen att ok vi gör en litet ingrepp där vi tar bort det fula hänget och så blir magen platt... Nu fattas det bara runt 30-35 tusen kronor till det som min man är på banken om nu. Får jag lite stöd från denna tråd ändå?

5 barns mamma
  • pluppfamiljen

Jag bor i umeå

5 barns mamma
  • pluppfamiljen

Och nu är jag helt ärlig jag går inte upp de dära 4 kilorna (förökte länge) så jag får fortsätta träna hårt äta som man ska dvs sakta njuta av varje tugga. Men jag kommer aldrig att acceptera det fula hänget på magen

5 barns mamma
  • pluppfamiljen

Det börjar nästan bli lite rooande att se yngre även äldre förmåger på gymmet eller i dusch rummet titta chokat på mig sedan backa 3 steg och äcklat titta bort.

5 barns mamma
  • pluppfamiljen

Jo jag måste betala för det själv... Det känns väll inte ok men det finns ju ingen annan utväg.

5 barns mamma
Svar på tråden Gastric bypass=Gbp