Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Imorrn bär de av mot Stockholm! Nu ikväll har sambon fotat mig både med och utan kläder, ingen vacker syn vill jag lova! Men men de SKA bli bra! Har packat resväskan idag och hoppas jag fått med mig allt, de sista slängs i imorrn. På måndag är de besök på cftk med blodprover och samtal. Är taggad som fasiken!

Melvinmeja - De där hemska siffrorna känner jag igen allt för väl .

• MissFörstånd

Sitter i Stockholm, dagen för op... Varit på sjukhuset idag. Kirurgen ringde nyss och sa att mitt TSH är alldeles för högt och att jag kanske inte få opas imorrn... Är så jävla besviken, vet inte vad jag ska säga. Jag har fan inte råd att inte bli opad nu, har lagt ner så mycket pengar på open, resan, flytet, hyra av boende ja ALLT! Plus att jag kan inte vänta till efter sommaren för jag kan inte missa skolan, så blir de inte nu så blir de inte av.... Kanske om ett år, men då vill jag inte vara med mer!

SKIT!

• MissFörstånd

TSH-provet för min del tyder på underfunktion i sköldkörteln. Jag har medicinerats för detta i 8 år och att ingen har kollat de nu tidigare innan op stör mig lite...

Dag Arvdisson ringde som sagt och skulle imorrn bitti ringa min läkare hemma och höra om de var ok med op eller inte.... Har gråtit massa nu och hoppas verkligen på att de blir op, är redan förberedd och jag vet inte hur jag ska lösa allt om de inte blir op nu. 

De kan ta veckor eller månader att få balans på hormonnivån, de vet man aldrig. Så ja som min mamma sa så kan vi inte göra nått mer nu förrän imorrn men de känns inte bättre för de. Om de blir inställt åker jag hem imorrn.... vill inte!  

Svar på tråden Gastric bypass=Gbp