Inlägg från: Trollungen08 |Visa alla inlägg
  • Trollungen08

Gastric bypass=Gbp

MelvinMeja skrev 2009-06-12 15:57:52 följande:
    vänat och snart3barnsmamma jag har lagt tiller. korten ligger under starka bilder. Vill inte att människor som jag inte har godkänt ska få se bilderna. men ni är välkomna att titta in.
    Jag skulle med gärna vilja se
  • Trollungen08

Nu är det bara 5 dagar kvar. Sen är min operation oxå gjort. Är lite nervös nu. Men mest förväntansfull

• Trollungen08
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-12 16:51:46 följande:
    jag får konstigt nog ont i magen av nervositet för skull med..weird
    Kan inte riktigt fatta att den snart är gjord o att jag är på den "andra sidan" o ett helt nytt liv börjar.
  • Trollungen08
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-12 17:16:26 följande:
    ja, tänka sig, snart är det så....ska du ha din dator med dig så du kan uppdatera oss efter op
    ja bara dom har trådlöst bredband där så ska jag ta med mig den.
  • Trollungen08
    MelvinMeja skrev 2009-06-12 19:31:04 följande:
    Jag vägde 125kg som mest. På det frösta korten i underkläder vägde jag 120kg.Trollungen08 jag lägger till dig.
    Oj vilken skillnad. Du är verkligen jätte fin. Grattis!!!
  • Trollungen08
    MissFörstånd skrev 2009-06-13 21:34:24 följande:
    Imorrn bär de av mot Stockholm! Nu ikväll har sambon fotat mig både med och utan kläder, ingen vacker syn vill jag lova! Men men de SKA bli bra! Har packat resväskan idag och hoppas jag fått med mig allt, de sista slängs i imorrn. På måndag är de besök på cftk med blodprover och samtal. Är taggad som fasiken! Melvinmeja - De där hemska siffrorna känner jag igen allt för väl .
    lycka till. Hoppas allt går bra....
  • Trollungen08

Snart åker jag till Stockholm. Ska försöka få ordning på det mobila bredbandet så jag kan ta med mig datorn upp...

• Trollungen08

Nu har jag kommit till min syster i södertälje. Ska in i morrn till sophiahemmet o lämna lite prover. Tyvärr så fick vi inte igång det mobila bredbandet. så har ingen dator med mig.

• Trollungen08

Kl.7 i morgon bitti ska jag vara på Sophiahemmet. Står som nummer 2 på operations listan. Har idag fått lov att äta. men orkar inte mer än 2 dl liter.

• Trollungen08
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-16 13:30:58 följande:
    Hoppas allt går bra i morgon, skriv och berätta när du kan, vi är många här som tänker på dig i morgon trollungen....och nästa vecka ska jag åka till sthlm för bedömning, börjar bli riktigt nervös
    Tack så mycket... Börjar bli lite nervös nu. Men såg andra där inne som hade gjort GBP o dom mådde hur bra som helst. så det ska nog gå bra. Lovar att höra av mig när jag kommer åt en dator. Åker raka vägen till min syster när vi kommer hem så kommer inte åt en datorn förens på måndag.
Svar på tråden Gastric bypass=Gbp