Inlägg från: Fröken knopp |Visa alla inlägg
  • Fröken knopp

Gastric bypass=Gbp

lindarlus
    jag e väldigt ny inom detta... tänkte höra valde du ersta? jag bad min ivf läkare skicka en remiss ang operation, jag går på en privat klinik ang ivf i sthlm. vart e det troligast att hon skickar remissen? kan ma ringa ersta och prata med dem?

• Fröken knopp

ni som gö operationen, gör ni den privat eller gör ni den genom landstinget?

• Fröken knopp

vad snälla ni är som svarar på alla mina knasiga frågor så snabbt:)
    snart3barnsmamma-hur länge har det tagit för dig,från remiss?

• Fröken knopp

oj! smart jobbat! så kanske man kan gå till väga... om det blir problem med väntetid. min ivf läkare från en privat klinik i sthlm sa i förra veckan at hon skulle skicka remiss. men jag vet inte riktigt vart hon skickar den osv.... vad e vårdslussen?när har du fått operationstid?beräta gärna mer:) hur mycket väger du? hur lång? var det svårt att få läkarna gå med på operation?

• Fröken knopp

jag får väl vänta på min remiss o sen försöka efter en liknande sluss här i sthlm kan nog inte göra så mycket innan remiss antar jag?....jag väger 105kg o e 166 lång ca. jag kanske inte tillhör de tyngsta men jag har pcos, så jag har svårt o få barn pga av min övervikt bla. har gjort 2ivf o 1 insemination utan o lyckas. han man pcos har man väldigt svårt o hålla vikten, tänkte att det kanske kan hjälpa mig i min jakt på en operation.

• Fröken knopp

MelvinMaja
    skulle jag kunna få se bilderna? e väldigt nyfiken. kram

• Fröken knopp

skickade sms med min ivf läkare iag, hon skulle skicka remissen till ersta sjukhus. nu en fråga -om man ska göra det genom landstinget-funkar det då på ersta? kan jag ringa ersta o ställa lite frågor?

• Fröken knopp

ursäkta att jag e lite trög. men skulle någon vänlig vela förklara detta med vårdgarantin för mig? (har fått en remiss skickad till ersta sjukhus i sthlm.) vart vänder man sig ang vårdgarantin och när,ivilket skede i processen gör mnan det?

• Fröken knopp

kanske har jag gjort fel? jag bad min dr skicka remiss till ersta....

• Fröken knopp

tack, vad svårt detta är innan jag förstår saker o ting bättre. längtar tills jag får prata med en läkare:)

Svar på tråden Gastric bypass=Gbp