• Anonym (wah!)

Det klickar i huvudet när jag går?!!

Märklig rubrik, jag vet.

Men det är typ bara så man kan beskriva det.
    Under dagen  idag så har det ibland klickat till "i huvudet" på mig när jag går. Det låter som att det är vid käkpartiet på höger sida. Trodde först det kanske var tänderna som klickade emot varandra, men det var det inte för jag har marscherat fram och tillbak med ihopbitna tänder osv.

Vad fanken kan det vara?
    Det är när jag tar ett kliv och sätter ner fötterna hårdare i golvet eller vad man ska säga. Jag har varit spänd i 2-3 dagar, biter ihop väldigt mycket och spänner käkarna när jag är sådan. kan det ha spelat in?
    Jag trodde först tänderna höll på att lossna, och har nu nojat upp mig själv så jag inte ens har vågat äta idag :S

• Svar på tråden Det klickar i huvudet när jag går?!!
  • Anonym (....)

Så brukar jag ha ibland, inget jag har tänkt så mycket på, då det knäpper och låter överallt i min kropp..

• Anonym

INtressant tråd. Jag har också haft klickande ljud i huvudet när jag har satt ner ena foten lite hårdare i marken. Jag undrade också vad det kunde vara men det försvann efter två dagar sen tänkte jag inte mer på det.

Nu när jag blev påmind skulle det ju vara intressant och veta vad det är eftersom man tydligen inte har varit ensam om det.

Du behöver nog inte oroa dig för att du inte skulle kunna äta iaf, så länge du inte har ont av det eller om det gör ont ska du nog inte oroa dig för mycket.

• Anonym

Jag med!! Mitt uppe på huvudet så det är ju knappast nåt "löst" som slår Funderade på om det kunde vara stötar, det blev bara när jag satte ner fötterna i marken (när jag gick alltså). Har haft det flera gånger. Skumt.

• Anonym (wah!)

Ja ni skriver ju inget om att era tänder plötsligt ramlat ut så jag antar att jag kan vara lugn då Det är så otäckt att gå omkring, så nu drar jag fötterna i golvet och "svävar" fram för att slippa höra det klicka

• lokisse
    vatten i örat.
    later helt skumt men jag kanfa in lite lite vatten i bland som knäpper runt
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • hannasomgillargodis

Jag har just nu ett klickande i huvudet. Det hörs nästan varje gång jag sätter ner foten (går) på vänster sida uppe på huvudet. Fick panik???? trodde nästan jag hade en spricka i skallen som knäppte(ja jag borde få nobellpris för att vara världens larvigaste person) tills jag läste det här så TACK för att du ställde den här frågan! Lugn nu. :)))

Svar på tråden Det klickar i huvudet när jag går?!!