• luddigamaskrosen

Vart hittar jag en drömtydare?

Behöver hitta någon som kan tyda mina drömmar, någon som är riktigt bra!

Jag har under 6½ års tid drömt om en kille jag gick i grundskolan med och var kär i honom fram till ungefär 7,e klass. Drömmarna började när jag vart gravid för ungefär 6½år sen och har periodvis försvunnit under någon månad, annars drömmer jag om honom ungefär 1 ggr/vecka. I början av drömmarna (första 4 åren) var det bara helt vanliga om när vi gick i skolan. Jag va kär i honom i drömmarna men sa aldrig någonting. Efter 4 år så talade jag om det för honom i drömmen och slutade då drömma om honom i ungefär 4 månader. Sen tog dom fart igen och nu har vi tom haft sex i drömmen. Nu har vi också blivit tillsamans i en dröm! :-O
    Det irriterar mig något oerhört varför jag drömmer dessa drömmar och jag vill veta vad dom kan betyda. Kan verkligen inte komma på varför jag drömmer. Jag lever i ett lyckligt familjeförhållande och har inget som helst intresse för den här killen.

Är det nån som är bra på sånt här?

• Svar på tråden Vart hittar jag en drömtydare?
  • luddigamaskrosen

Gör ett nytt försök att någon kan hjälpa mig att tyda drömmen...

• mami66

Hej Min vän.

Du behöver inte var oroligt för detta dröm, det är något som är inte avslut mellan er. Jagber dig att ta kontakt med den här kille, ni kommer att bli bästa vänner för livet, ett vänskapförhållande som utveckla er till max.

Lycka till mami

• luddigamaskrosen

Tack för svar! Har också tänkt den tanken. Är väldigt "målmedveten" i mitt liv men talade aldrig om för honom att jag var kär, kanske det som spökar i mitt huvud.
    Vi får se om jag nån gång stöter på honom.

Svar på tråden Vart hittar jag en drömtydare?