Otrohet tjej+tjej hångel?
Hej allihopa!
Har en tjej, inte bisexuell.
Hon har en tjejkompis som är lesbisk och som är otroligt tänd på min tjej. Disskutionen om att det var otrohet att hon skulle kyssa en annan tjej kom upp rätt tidigt vårt förhållande.
Vi tycker helt olika på den punkten, jag tycker att det är exakt samma sak som att kyssa en kille, varför ska könet ha med ngt att göra, ett hångel är ändå ett hångel.
Efter mkt fram och tillbaka så kom vi fram till att hon inte skulle kyssa/hångla med en annan tjej för att jag känner så som jag gör.
För en vecka sen så kom ämnet upp igen och hon sa då att ett tjej hångel med en hetero tjej inte var lika farligt som med hennes lesbiska kompis, jag sa givetvis, med tanke på att det är känslor inblandat från hennes lesbiska kompis.
Igår... Hon var ute och festade med tjejkompisarna (inget ovanligt) och när jag träffade henne inatt så kom det fram att hon hade hånglat med en av hennes heterokompisar. Jag fick genast en jätteklump i magen och undrade varför. Hon sa att hon gjorde det för att hennes kompis aldrig gjort det innan. Hon såg på mig hur ledsen jag blev och sa att hon borde ånger men att hon inte gjorde det.
Hur ska jag göra, hon bryr sig ju tydligen inte om hur jag känner.... suck!
Reagerar jag för mkt eller?