• pyretochbönan0809

Går med lära-gåstolen!

Kanske inte det tidigaste någonsin men min flicka på 11 månader och 1 v går med lära-gåstolen nu! Hon gjorde det första gången igår Hon har gått längs möbler nu i ca 1 månad. Då är det kanske inte så otroligt om hon tar sina första steg själv lite efter hennes födelsedag? (5/7)

(ja, jag vet att man inte kan VETA men jag bara spånar lite )

Vår älskade Saga 5/7 - 08 och älskade bönan i magen, bf 30/8-09
  • Svar på tråden Går med lära-gåstolen!
  • Flickan och kråkan

Grattis! Vår kille började inte gå med lära-gå-vagnen förrän han kunde gå ordentligt själv utan stöd. Nej, fy vad läskigt det var! Liten fegis har vi . Han tog i och för sig längre tid på sig än ert pyre. Det är säkert på gång runt hennes födelsedag

• pyretochbönan0809
    Flickan och kråkan skrev 2009-06-14 13:25:29 följande:
    Grattis! Vår kille började inte gå med lära-gå-vagnen förrän han kunde gå ordentligt själv utan stöd. Nej, fy vad läskigt det var! Liten fegis har vi . Han tog i och för sig längre tid på sig än ert pyre. Det är säkert på gång runt hennes födelsedag
    hihi, känner mig lite smålöjlig som är så stolt men jag kan ju inte hjälpa det Min tjej glömmer bort sig ibland och blir lite övermodig och släpper helt från det hon håller i ibland. Resultatet blir en duns på rumpan och sen oftast en väldigt förvånad min eller (om hon är trött) tjutläpp och världen går under.
  • Flickan och kråkan

little squirrel skrev 2009-06-14 19:37:22 följande:

hihi, känner mig lite smålöjlig som är så stolt men jag kan ju inte hjälpa det Min tjej glömmer bort sig ibland och blir lite övermodig och släpper helt från det hon håller i ibland. Resultatet blir en duns på rumpan och sen oftast en väldigt förvånad min eller (om hon är trött) tjutläpp och världen går under.
    Man är ju "stolt" eller vad man ska kalla det för aööa nya framsteg de gör....oavsett när . Det är ju så roligt att se dem...de brukar skina som solar och se sååå nöjda ut
  • pyretochbönan0809
    Flickan och kråkan skrev 2009-06-14 19:42:37 följande:
    Man är ju "stolt" eller vad man ska kalla det för aööa nya framsteg de gör....oavsett när . Det är ju så roligt att se dem...de brukar skina som solar och se sååå nöjda ut
    *skrattar* det gör inte Saga Hon ser ut som att det är det självklaraste i världen att hon kan nåt när hon gör det (alla ggr utom när hon ställde sig i sängen- DÅ var hon såååå nöjd!)
Svar på tråden Går med lära-gåstolen!