• MalinHöög

Löshår...

Jag har lite "panik" då mitt lim till mitt löshår har försvunnit, närmaste ställe att köpa nytt är gbg tror jag och dit kan jag inte ta mig på ett bra tag, därför frågade jag om detta och fick till svar att man kan limma i håret med karlssons klister =O

Jag tycker det låter väldigt skumt, men jag tänkte höra om någon här vet om det funkar?? eller om det finns något annat man kan fästa håret med??

Jag vet att detta inte är världens undergång, jag vill bara hemskt gärna ha i mitt löshår ^^ haha

• Svar på tråden Löshår...
  • PrettyGirl

Finns lite olika sorters lim, det bästa jag har använt är det transparenta Liquid Gold, och det kan du beställa på olika internetbutiker.

• Spaak

Karlssons klister tror jag inte är någon bra ide. Är för starkt för att vara i kontakt med huden under längre tid. Jag har limmat löshår med lim som man använder när man limmar lösögonfransar. Höll typ bara 2 tvättar men kanske kan dugga tills du kommer till Göteborg.

• MalinHöög

Tack för era svar =)

blackdawnraise å prettygirl problemet är ju att håret liksom ramlar av nu....å det tar ett tag innan limet kommer om ja beställer......annars kunde ja ju lika gärna väntat tills jag kunnat åka till gbg =p

spaak, åå tack då får jag köra på det så länge =) jag tyckte karlssons klister lät himla skumt, men han är utbildad hårstylist han som sa det och han hävdade att det fungerade......men jag vågar då inte prova haha

Tack för svaren igen ^^

Svar på tråden Löshår...