• vackrastarflow

Grays i Malmö, nån som varit där?

Hur tycker ni utbudet är? Måste åka en bit för att komma dit, men om de har det som finns på hemsidan är det värt det
    Ja jag kan ju alltid ringa dit, men nu är det söndagskväll och det lär inte vara nån som svarar hehe.

• Svar på tråden Grays i Malmö, nån som varit där?
  • Meline

Jag har varit där. Utbudet är väl okej, men det är en ganska liten butik. Det är några hyllor som dock är ganska fullproppade.
    Vet att de ialllafall har Jello, mountain dew, en del godis finns där, poptarts, pannkaksmix och lönnsirap, fluff , frosting, beef jerkey peanutbutter och en del bbq-såser. Men de har ju mycket mer än så. Flingorna är jag dock inte säker på att jag har sett där.
    Kan inte säga om de har allt som finns på hemsidan, men de har ganska mycket. Var det något speciellt du tänkte på?

• vackrastarflow
    Meline skrev 2009-06-14 21:28:53 följande:
    Jag har varit där. Utbudet är väl okej, men det är en ganska liten butik. Det är några hyllor som dock är ganska fullproppade. Vet att de ialllafall har Jello, mountain dew, en del godis finns där, poptarts, pannkaksmix och lönnsirap, fluff , frosting, beef jerkey peanutbutter och en del bbq-såser. Men de har ju mycket mer än så. Flingorna är jag dock inte säker på att jag har sett där. Kan inte säga om de har allt som finns på hemsidan, men de har ganska mycket. Var det något speciellt du tänkte på?
    Ja det mesta du har beskrivit går ofta att hitta i "normala" affärer, jag vill ha det där lite speciella, har tröttnat på standardutbudet

Det jag tänker främst på är Butterfingers, Tootsie roll (fast det hade de visst inte på sajten), Snapple, Angel Food bakmix, Wheat thins och Goldfish. Om du minns vore det super Men jag åker la dit ändå, har semester och inget bättre för mig. Men tåg borde vara billigare än det är!
  • Meline

Butterfingers fanns garanterat sist jag var där, Snapple är jag typ 95% säker på att det finns i någon av kylarna. Jag tror att angel food mix finns, men kan inte lova det då jag kan ha förväxlat det med någon annan kakmix.

Tootsie roll tror jag inte att jag har sett där, men jag kan ha missat det. Goldfish är jag inte heller säker på. Wheat thins vet jag inte ens vad det är

Men du gör nog rätt i att åka dit själv och titta. Det var trots allt ett tag sedan jag var där. Det är iallafall en trevlig affär.

• vackrastarflow
    Meline skrev 2009-06-14 21:40:59 följande:
    Butterfingers fanns garanterat sist jag var där, Snapple är jag typ 95% säker på att det finns i någon av kylarna. Jag tror att angel food mix finns, men kan inte lova det då jag kan ha förväxlat det med någon annan kakmix. Tootsie roll tror jag inte att jag har sett där, men jag kan ha missat det. Goldfish är jag inte heller säker på. Wheat thins vet jag inte ens vad det är Men du gör nog rätt i att åka dit själv och titta. Det var trots allt ett tag sedan jag var där. Det är iallafall en trevlig affär.
    tack så mycket för ditt svar, du ger mig iaf hopp!! Butterfingers är nog det jag vill ha allra mest nu Wheat thins är kex/crackers som är väldigt goda och som känns nyttigare än det mesta. Säljs i pappersförpackningar i flingstorlek. Men nu blir det definitivt en shoppingtrip till Grays
Svar på tråden Grays i Malmö, nån som varit där?