Inlägg från: Anonym (DYRT!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DYRT!)

Är de verkligen så hemskt att låna till ett bröllop???

Vårat bröllop kommer inte bli billigt!
    Min far betalar 200 tusen, vi la till 100 tusenoch sedan tog vi lån på 100 tusen.
    Men då får jag precis det bröllopet JAG ville ha. Behöver inte tänka på vad sakerna kostade + att vi får den bröllops resa vi vill ha.

Så nej, det är absolut ingen fara att låna till en av dom största dagarna i sitt liv.

• Anonym (DYRT!)
    miLLus skrev 2009-06-15 11:34:24 följande:
    jag undrar varför folk inte kan acceptera att ts vill ha ett tort fint bröllop? Det kan vara svårt för oss att förstå som inte vill ha stora bröllop men det är ju faktiskt hennes bröllop och hennes pengar. Man kan säga till en kattuppfödare att det är dumt och oansvarigt att låna pengar till en katt för 20 000 kronor när man kan få en bondkatt gratis. Men vad gör kommentaren egentligen? Kattuppfödaren vill inte ha en bondkatt och ts vill inte ha ett budgetbröllop.
    Kunnde inte ha sagt det bättre själv!
    Vissa vill faktiskt inte ha någon billig klänning från blocket och göra all mat själv.
    Jag tex hittade min klänning som en stor designer har gjort och den skulle jag bara ha + att jag inte vill göra NÅGOT alls å våran bröllops dag, vill bara njuta av min man!
  • Anonym (DYRT!)
    Anonym (Bröllops sugen) skrev 2009-06-15 11:37:32 följande:
    Anonym (sluta klaga) skrev 2009-06-15 02:39:37 följande: Tyvärr är de ju så. Full av moraltanter ja :) Aldrig stött på de förr såsom här på FL!Flesta är bra o ger snälla svar o tips andra vill bara klaga o skriva av sig antar jag...Jag bara skrattar åt de för de e kul o läsa men känns onödigt m vissa konstiga svar ;)
    Lycka till och låna till det ni behöver! För tänk att du gifter dig (troligtvis) bara en gång och då vill du säkert ha en dag att titta tillbak på. 
  • Anonym (DYRT!)
    Anonym skrev 2009-06-15 12:41:02 följande:
    Jag tycker att ni får göra precis hur ni vill, folk är alltid dömande.Men en tanke bara, varför måste ett bröllop kosta 50 000-100 000? Det är ju gratis att gifta sig. När jag ska gifta mig kommer det nog inte bli så dyrt iallafall då man kan laga mat och dekorera och sånt själv. Man behöver ju inte välja det finaste och dyraste...
    Varför behöver man inte välja det finaste!
    Oj, skulle må dåligt av att sedan efter bröllopet tänka att - men ursch jag skulle ha tagit den finaste klänningen ist för att ha denna som bara är ok!
Svar på tråden Är de verkligen så hemskt att låna till ett bröllop???