Är de verkligen så hemskt att låna till ett bröllop???
Vi höjde upp vårat billån med 20.000 och hade ett otroligt vackert och mycket uppskattat bröllop! Tycker absolut inte att det är fel att låna ALLA har faktiskt inte möjlighet att spara!!
Vi höjde upp vårat billån med 20.000 och hade ett otroligt vackert och mycket uppskattat bröllop! Tycker absolut inte att det är fel att låna ALLA har faktiskt inte möjlighet att spara!!
Ps några spartips... vi samlade ihop allt gammalt guld vi hade och fick ner våra nya ringar med ca 4000 kr, hittade ett mönster på min drömbrudklänning på Olssons tyger och lät min mamma sy upp den för ca 1300 kr, köpte äkta löshår i en butik i Göteborg för 700 kr och jättefina pärlhårspännen på Glitter och lät min duktiga syster göra håruppsättningen, anlitade en bekants son som är duktig hobby fotograf att ta våra bröllopsfoton och "pimpade" i ordning en billig festlokal med mycket levande ljus blommor och egen gjorda dekorationer. Jag fick mina drömmars bröllop trots en skral föräldrapenning och inget sparat (kom lite hastigt på att vi skulle gifta oss på min 30års fest)!
Lycka till ts