• Syrran83

Stora BH storlekar? HJÄLP!

Problem:
    Charterresa bokad, men har ingen bikini.
    PROBLEM:
    Har storlek 80E

Var kan man hitta en bikini?
    Stockholmsområdet/nätet, spelar ingen roll.

• Svar på tråden Stora BH storlekar? HJÄLP!
  • Syrran83

Problemet är att det är ganska urplockat.

Ska ta mig en titt på Twilfit, men jag betvivlar. Lika bra att be personalen om hjälp på en gång så slipper man traggla igenom alla hyllor.

• Syrran83

Jätteviktigt att den sitter bra.

Ska vara dit personligen och fråga tror jag...

• Syrran83
    isprinsessen skrev 2009-06-15 15:39:09 följande:
    Jeg har kjøpt alle mine bikinier på change:) og nå er det 50% .......
    Köper vanligtvis alltid mina underkläder på change, men nu verkar det dessvärre var ganska urplockat... Hittade ingenting på varken change i nacka eller täby.
  • Syrran83

La Lola skrev 2009-06-15 15:48:40 följande:

Måste det vara en bikini? Jag har F-kupa o köpte en tankini i svart o vitt på Ellos.
    Jo det måste vara en bikini. Har redan en fin tankini så på den fronten är det fixat.
  • Syrran83

Havanna vs Neo skrev 2009-06-15 15:51:35 följande:

Details har sin outlet vid Södra station (tror det är på Mäster Samulesgata). När kostar de typ 150 kr delen och finns upp till nästan hur stort som helst, dock har de bara öppet denna månad ut. Jag var där och köpte en massa bhar men min syster köpte bikini.
    Ska besökas! Är du nöjd med dom? Bra kvalitet?
  • Syrran83

Havanna vs Neo skrev 2009-06-15 15:51:35 följande:

Details har sin outlet vid Södra station (tror det är på Mäster Samulesgata). När kostar de typ 150 kr delen och finns upp till nästan hur stort som helst, dock har de bara öppet denna månad ut. Jag var där och köpte en massa bhar men min syster köpte bikini.
    Mäster samuelsgatan ligger väl som en tvärgata till drottninggatan? Södra station på södermalm. Förvirrad. Var var ni? Vill verkligen kolla in detta alternativ.
Svar på tråden Stora BH storlekar? HJÄLP!