• MiniZoe

mensvärk men ingen mens.

Hej!

Det är så som rubriken lyder. Jag skulle ha fått min mens i igår, alltså den 14/6. Jag har som sagt mensvärk till och från men ingen mens har kommit. Ömmar i bröstvårtorna och har mått illa en del.

Nån som har nån aning om hur det kan ligga till? (kan vara att jag bara är nojig)
    Men jag tacksam för alla svar jag kan få.

• Svar på tråden mensvärk men ingen mens.
  • Glimra2

Jag hade precis så innan jag plussade, mensvärk men dem kom aldrig...

• MiniZoe

:) Lite hopp... Tack! Är det så för dem flesta att man har mensvärk utan att det kommer ngt innan man plussar?

• Gustie

Jag hade riktig mensvärk plus en känsla av att det "rann" i byxan, så varje gång jag gick på toa var jag helt övertygad om att mensen hade kommit....men jag plussade istället

• Xgirl83

Jag kände det EXAKT som Gustie! Trodde mensen kommit hela tiden men det var flytningar (antar jag) och inte mensvärk utan växtvärk!

• Xgirl83

Fast jag kanske ska tillägga att jag hade långa och oregelbundna cykler då, så jag vet inte NÄR i förhållande till BIM som jag började känna så.

• MiniZoe

Ännu lite mer hopp :D Men mensvärk och växtvärk känns väl precis samma bara att det kallas olika?

Åå, jag vill så gärna få ett plus NU!

• Gustie

Ja, mensvärk och växtvärk känns precis likadant och det är en känsla/smärta som följer med hela graviditeten mer eller mindre.

Håller tummarna!

• LillAnno

Jag undrar också en hel del just nu.
    BIM +6 idag och ingen mens men känns som jag har mensvärk.
    Min mens har aldrig någonsin varit så sen som den är nu då jag alltid legat på exakt 28 dagar.
    Bara att vänta...

Svar på tråden mensvärk men ingen mens.