Inlägg från: Vårflickan84 |Visa alla inlägg
  • Vårflickan84

Pco

jag har också PCO =/ jag hakar på här...
    tog min första tablett på tredje kuren idag!

• Vårflickan84
    Kima89 skrev 2009-06-18 16:47:14 följande:
    Välkommen!Alltid kul med fler som vill haka på de betyder ju bara mer erfarenheter:)
    ja precis. det ä rskönt att man kan snacka med andra som är i samma situation. idag tog jag min andra tablett... känns inte så märkvärdigt som första gången haha... jag ska inte tänka på detta med barnverkstad denna månad... får se om det gör någon skillnad =)
  • Vårflickan84

kimis89:
    vad bra att du inte tänker på detta så mycket... jag tänker på barn konstant! när jag vaknar, på jobbet, på kvällen... haha. jag är typ besatt! det trodde jag aldrig att jag skulle vara för några månader sen liksom... tiderna ändras snabbt! ;)

• Vårflickan84
    Kima89 skrev 2009-06-21 23:06:01 följande:
    Vårflickan82:Jag försöker göra saker hela tiden som distraherar mig från allt barntänkande. Nu i veckan va min syster här emd sin 4 månaders lilla tjej och jag pyssla om henne hela tiden=) och sen nu har det ju vart massa midsomamrfirande så jag känner en lättnad över att jag inte lyckats tänka på det så mkt. Va helt besatt själv ett tag, men ja började min "botning" mot besttheten med att sluta räkna när jag skulle ha mens. Och nu har ja absolut ingen anning om när jag ska ha den. Bara på ett huk att det är 5 veckor från första mens dagen tills den ska komma igen. =)
    aha smart det bästa är ju egentligen att sluta räkna. jag har lagt undan min almenacka som jag hade på skrivbordet. satt och räknande fram och tillbaka hela tiden. men nu är det ett minne blott! hoppas att det funkar... =)
  • Vårflickan84
    Kima89 skrev 2009-06-22 13:37:13 följande:
    Ung som "gammal" alltid roligt att folk vill hänga på. =)Det låter lite jobbigt. Och missvisande på ett sätt. Tycker att läkare ger fler och fler diagnosen PCO. Fast kanske inte ens är det egentligen. :S
    jag har också tänkt pp det där att man hör fler som har PCO... kan det stämma?
Svar på tråden Pco