matberedare vs. köksassistent???
Har ni både och eller räcker det med en för er o vilken isåfall...
Andra tips... mottages gärna...
Tips på bra o snygg assistent.. tycker det är kul så att man kan ha den framme lite mer...
Har ni både och eller räcker det med en för er o vilken isåfall...
Andra tips... mottages gärna...
Tips på bra o snygg assistent.. tycker det är kul så att man kan ha den framme lite mer...
Jag har en matberedare, men den används väldigt sällan. Jag skulle vilja ha en assistent, sådan där Kitchen Aid. www.kitchenaid.com/flash.cmd
De är jättesnygga, men dyra (runt 6000 kr). Frågan är om jag skulle använda den mer än min matberedare.. det är tveksamt, men det är alltid kul att ha :)
Ha ha ja just det... fast en assistent är ju bättre om man ska baka... om man nu börjar göra det mer vill säga..
Jo precis.. Det är därför jag vill ha en assistent. Men de gånger jag bakar (och det gör jag kanske varannan månad) använder jag handkraft.. men surdegsbröd ska man ju baka i maskin, och det är jag sugen på att prova..
blir dyrt surdegsbröd hihihi men det är det kanske värt....
lånade min systers när vi skulle göra storbak.. för då e det ju oxå kanon att ha...
min matberedare gick precis i sönder o kan inte säga att jag anv den mkt heller. helst inte nu på sista tiden. men slog mig att jag kommer att sakna att kunna skiva potatis...
får kanske köpa en billig matbererare då.. suck..