• Dynamic

min 12-åring rakar underlivet.....

Anonym (RazorBack) skrev 2009-06-17 09:18:14 följande:
    Samma gäller tatueringar, piercing och bröstförstoring! Vill 12-åringen ha det (det är hennes kropp) så ska hon självklart få det. Eller?
    Och tatueringar går ju att jämföra med hår som växer ut?
  • Dynamic
    Phlippan87 skrev 2009-06-17 09:34:44 följande:
    använd det argumentet på en 12-åring som av en eller annan anledning (kanske för att inte vara annorlunda, för att det känns fräschare osv osv) vill raka sig... och lycka till
    Ja lika korkat som att säga att de kan få sexuellt överförbara sjukdommar om de inte använder kondom. Daaaah
  • Dynamic
    Phlippan87 skrev 2009-06-17 10:09:30 följande:
    "Svampinfektion, bakteriell vaginos och hårsäcksinflammation är några av de bieffekter som ett helrakat underliv kan orsaka.Då man rakar underlivet uppstår ofta småsår. Kondylom som är ett virus sprider sig då mycket snabbare i dessa småsår.I alla tider har vi haft könshår och det finns där av olika skyddande anledningar. Det bibehåller temperaturbalansen kring könsorganet och skyddar mot bieffekter som bland annat svampinfektion."om min mamma hade använt exakt den formuleringen så hade jag bara undrat vad fan hon snackat om.. kondylom? bakteriell vaginos?själv använder jag rakhyvel och intim-rakgel från apoteket.. funkar utmärkt, aldrig haft svamp, kondylom eller några andra liknande problem.. hade betydligt mer underlivsproblem när jag var i 6-7 årsåldern än jag haft efter att jag började raka mig
    Då var end el av oss mer utvecklae rent mentalt, det är den enda slutsatsen vi jkan dra.
  • Dynamic
    Henrik33 skrev 2009-06-17 10:24:47 följande:
    Det är väl inte att lura sig själv om man nu inte gillar könshår? En kuk och en fitta är vacker. Synd att dölja den med massa hår.
    Synd att ha den synen att en naturlig fitta alltsåinte är vacker...
  • Dynamic
    Henrik33 skrev 2009-06-17 10:42:36 följande:
    Nej, den syns ju inte. Sen vet man ju inte om den skall anfalla en när trosorna åker av.
    I have no comment. Antingen provocerar du bara för sakens skull (en del verkar ha det som hobby att enbart driva mig till vansinne)
    eller så har du inte riktigt förstått.
  • Dynamic
    lemoira skrev 2009-06-17 10:54:09 följande:
    Fast på vilket sätt är din uppfattning om vad som är "fint" relevant för hur 12-åringar - generellt - ska se ut i underlivet?? Och om målsättningen nu är att 12-åringar ska ha snygga underliv så kan du väl gå in på vilket porrforum som helst och lätt konstatera att det finns män som älskar buskar mellan benen på tjejer. Så varför då inte behålla håret om det finns lika många män som tycker det är vackert som det finns män som gillar rakade tjejer (12-åringar)?
    tack.
Svar på tråden min 12-åring rakar underlivet.....