• Henrik33

min 12-åring rakar underlivet.....

Det är väl bra att hon är modemedveten...

• Henrik33

Säger inte att det är rätt, men någonstans måste hon ju fått det ifrån.
    tidningar? Mamma? Kompisar?

• Henrik33

Skulle hon vara ensamt utvecklad i klassen vid 12 år?
    Det låter inte sannolikt.

• Henrik33
    Anonym skrev 2009-06-16 23:17:51 följande:
    Instämmer, fast tycker verkligen inte att mamman ska säga något om huruvida det känns fräschare eller inte med hår. Det är helt upp till dottern.
    Fast det är ju fräschare...
  • Henrik33
    AdoXa skrev 2009-06-17 07:40:59 följande:
    Sådana där uttalanden blir jag tokig på! Det är som att säga att "jamen blonda tjejer ÄR ju snyggare". Det handlar ju bara om en persons uppfattning om vad som är "bäst" och det kan man inte fastslå som någon slags objektiv sanning. Dessutom är det precis som många här i tråden skrivit att man svettas mer och luktar mer svett om man rakar sig under armarna, men det kanske är din definition på att vara fräsch? Eller så har du ingen självinsikt i varifrån dina värderingar kommer, för de verkar ju inte vara så vetenskapligt belagda iallafall.
    Så säger alla som inte rakar sig.
  • Henrik33

Jag förvånas över att inte fler har dött över att raka sitt kön. Det verkar ju vara förenat med livsfara!

• Henrik33

Det är väl inte att lura sig själv om man nu inte gillar könshår?

En kuk och en fitta är vacker. Synd att dölja den med massa hår.

• Henrik33
    Anonym skrev 2009-06-17 10:25:40 följande:
    Ska du säga det till din dotter när hon är 12???
    Nej för fan! Hemska tanke. Jag menar generellt.
  • Henrik33
    Dynamic skrev 2009-06-17 10:40:26 följande:
    Synd att ha den synen att en naturlig fitta alltsåinte är vacker...
    Nej, den syns ju inte. Sen vet man ju inte om den skall anfalla en när trosorna åker av.
  • Henrik33
    Dynamic skrev 2009-06-17 10:45:03 följande:
    I have no comment. Antingen provocerar du bara för sakens skull (en del verkar ha det som hobby att enbart driva mig till vansinne) eller så har du inte riktigt förstått.
    Förstått vad? Förklara vad som är vackert med en tokhårig muff?
    Visst, att spara en sträng eller tofs ovanför är ok.

Att ha hår från rövagårn till naveln är inte snyggt.

Att ha getskägg, d v s slidväggarna fulla med hår är inte helller fint.
  • Henrik33
    Anonym skrev 2009-06-17 10:49:57 följande:
    Henrik:Diskuterar du i den här tråden i egenskap av pappa eller vill du bara ta tillfället i akt och i varje tråd se till att dina sexuella preferenser noga dokumenteras? Det senare känns tämligen ointressant att läsa om i en tråd som sannerligen inte är avsedd för den typen av information.
    Frågan kommer ju upp hela tiden. Inte mitt fel att de som förespråkar babianmuffar börja skrika ut sin glädje över hårtårtans existens.
  • Henrik33
    lemoira skrev 2009-06-17 10:59:55 följande:
    Håller med om detta. Förstår inte varför tråden blivit en diskussion om huruvida kvinnans kön ska vara rakat eller inte. Frågan handlar om det är hälsosamt att 12-åringar rakar sig, och då tycker jag inte alls det är lämpligt att prata om vad som är snyggt, sexigt, fint och att man inte "hittar fittan" om det är för mycket hår ivägen.
    Helt rätt. Det hela blir både läskigt och absurt. Jag menar absolut inte det på en 12-åring.

Lägger ner rakad-snacket.
  • Henrik33
    Anonym skrev 2009-06-17 11:31:47 följande:
    Anonym (Olika) skrev 2009-06-17 11:30:07 följande:
    Vänd på det, prata i stället om att vara stark i sig själv och att man inte måste göra som alla andra. Prata om att känna efter vad man själv vill och tycker...
    Men om man vill göra som alla andra?
    Vad gör man då?
  • Henrik33
    MejasMammaM skrev 2009-06-18 13:37:52 följande:
    Jag rakar mig men jag håller helt och hållet med AdoXa, jag blev väldigt dålig efter min dotters förlossning och rakade mig inte under armarna (och andra ställen såklart) på ungefär två veckor så håret växte ut ganska snabbt. Men jag måste säga att jag har aldrig svettats så LITE under armarna som jag gjorde då!så frågan är ju vilket som är fräschast egentligen? raka-svettas mycket mer eller inte raka-svettas betydligt mindre!Så du behöver inte uttala dig om saker du inte vet nått om...
    Jag rakar med mig under armarna.
    Så lilla du, jag vet nog.
  • Henrik33

Anonym (ke?) skrev 2009-06-18 14:02:11 följande:

Anonym (hmmm) skrev 2009-06-18 12:35:58 följande:
    Hur tror du string ska användas eg.?Stringen SKA in mellan skinkorna.
    Hon menar kanske att hela trosan åker IN i stjärthålet.
  • Henrik33

Anonym (ke?) skrev 2009-06-18 14:07:30 följande:

Om man lyckas med det så tror jag man bör överväga att kolla upp om det står riktigt rätt till där bak...För jag lyckas då banne mig inte få in nå trosor där å jag har haft string i 15 år nu..
    Hon kanske är släkt med Gotsemannen.
  • Henrik33

varför rakar du ena sidan? På vad rakar du ena sidan? Varför raka under ena armen bara?

Svar på tråden min 12-åring rakar underlivet.....