MissJulie skrev 2009-06-18 09:59:59 följande:
Jo, de båda sakerna kom ungefär samtidigt till vår "vanliga" värld (världen utanför porrvärlden alltså). Helrakat och analsex. Hur kommer det sig att du tycker att det är snyggt att se ut som en 7-åring? Jo, för att idealet nu (från media, jämnåriga osv) säger det. Tror du nån såg ut så på 70-, 80- eller t.o.m. på 90-talet? Don't think so.
Nä men då är då och nu är nu och för min egan del skiter jag fullständigt i hur dom ser ut på film min mus är min och jag tycker den är skitsnygg rakad för min personliga åsiskt är att jag tycker 'är äckligt med kropps hår både på armar och ben och under armhålor ..men det är jag det. Men som sagt om nu dottern fortfarande vill raka sig är det bättre mamma köper bra skum och rakhyvel samt nått efteråt man kan smörja in . Jag tycker man har rätten om sitt underliv när man är 12 det är inget mamma ska hålla på och moralisera och lägga sig i flickan vill raka låt henne göra det. Man kan fråga varför , men om hon vill köra buske , landningsbana eller helrakat ska man få göra det utan att mamma stor och glor över en..