EmilochTilda skrev 2009-06-17 13:55:34 följande:
Men bara för att du inte tycker det är okej så måste man kanske acceptera andras åssikter?? Visst kan hon vara "för" ung men jag tycker det är fel av dig att säga att hon helt plötsligt "kanske" gör annat hon inte är mogen för?? Är inte det att vara lite väl fördomsfull??? Vem pratade om stringtrosor?? Jag är inte så gammal och kommer ihåg min tid i skolan speciellt i den åldern och det var tufft. Men tyvärr är inte vårt samhälle riktigt byggt för personerna "jag går min egen väg och är stolt över det" om man nu är 12, jag hoppas verkligen att vi kommer dit en dag men just nu tror jag att det kan vara svårt. Man lär sig ju så länge man lever och som förälder kan man ju alltid vara där och stötta men ibland måste man nog börja släppa och våga lite på sina barn.. Men det är bara min åssikt
Eh jag skriver utifrån min åsisk o jag respekterar andras oxå..De jag ofta reagerar på är att allt ska va ok så tidigt...
I samma takt så ökar våldtäkter o tonårsaborterna..Kanske ett samband?
Jag menade överlag att allt ska va så ok o tidigt små töser blir sex symboler så tidigt..
JA man ska släppa sina barn men inte när dom är 12 kanske??
Kanske gör hon de för ingen annan fått hår där??Jag vet inte men jag skriver de jag tänker på så fortsätt du o gör likaså