Mopsan skrev 2009-06-18 01:38:17 följande:
Nja jag har svårt att se ett underliv vara vackert oavsett behåring eller ej. Och att håret finns där av en annledning jaha du det är ju ett logiskt resonemang. Underlivet är heller inte skapat för att stängas in i trosor och dyl du skippar allt sånt också då? Blindtarmen vad har den för mening? du väcker så många frågor men jag börjar lätt.
Men var har du varit de senaste åren? Larm om bla ökade svampinfektioner pga rakade underliv, stringtrosor och tajta byxor. "Vanliga" trosor, som inte åker in i underlivet och lite lösare byxor är mycket bättre än ovanstående. Visst, inte helt "naturligt" heller, men det ger iaf underlivet lite luft. Det gör även behåring.
Var det du som skrev om mens i behåringen?? Öhh? Jag har aldrig fått det och jag rakar mig inte alltid. Jag får mens i tampongen jag.
Blindtarmen tror man att vi behövde för väldigt längesen när vi åt annan sorts mat, innan vi blev jordbrukare, om jag inte minns fel var det när vi åt gräs och sånt. Om det krävs mer energi för kroppen att ta bort något än att behålla det så behåller kroppen det, även om det är onödigt. Gäller även tex bröstvårtor hos män.